Natuurlijk heb ik eerst gewoon achter de kar gelopen om haar weer even te laten wennen dat ze de kar moet trekken.
En na ong 10 min ben ik er HEEL rustig op gaan zitten. En ze liet echt alles toe
Sturen en Stoppen zit er al goed in
Ik heb even een paar rondjes door de wei gereden! En ze was echt HEEL erg braaf. En na 5 a 10 min was het weer genoeg!
Ik heb de man die de moeder van Zaza verzorgt even een paar fototjes laten maken met mijn telefoon.( hij helpt me bij het beleren van Zaza, de spullen en de kar zijn ook van hem
)Nou ik zou jullie niet langer in spanning laten zitten, hier zijn een paar fototjes
dan hebben jullie een klein beeld!
Nou dit waren ze weer! Hebben jullie nog op of aanmerkingen? Tips zijn ALTIJD welkom!
Ohwja het was voor mij ook de eerste keer dat ik aan het mennen was
lange lijnenwerk heb ik al wel vaker gedaan maar op de bok zitten was echt de eerste keer!
Groetjes!!
( de kar wordt ook gebruikt voor die zwarte pony, en die is ook een wat groter dan zaza, maar ja het is GEEN excus, voel me wel een beetje schuldig nu
)

Als dat echt zo is mag je blij zijn dat je niet bent verongelukt. Jammer dat je zelf aan het prutsen gaat, zonder enige men-ervaring en met een pony die er pas voor de 3e keer voor staat.
)