Lilian__ schreef:Foto 11 vind ik erg, Wat was je aan het doen?
Stelling naar buiten? Handen LAAG en trek hem net zo naar buiten als die wat engs ziet.
En als je paard iets eng vind stuur hem er dan ook niet heen, maar bouw het rustig op, zo word die alleen nog maar vervelender. Maar jullie kunnen het wel zoals op foto 14 en 15.

Succes veder.
Normaal doe ik dat ook maar het kon niet even anders.. Zoals ik al zei eerder rijd ik normaal gesproken niet zo en pak ik het ook normaal gesproken anders aan 
Safiera schreef:klomp schreef:hahaha, ziet er lekker onstuimig uit cardy!!

toch op de andere plaatjes loopt ze er weer netjes bij!! ach af en toe een gekke bui moet kunnen toch????

Af en toe een brave bui zul je bedoelen!

Haha idd 
Sonja schreef:Cardy schreef:Haha Woezels?

Vraag me niet hoe die d'r uitzien hoor want ik zie ze nooit. Onze Leo daarentegen....

Haha geweldig! Woezels
.. hmm volgens mij zijn dat gemuteerde bakkabouters
En die zijn nóch enger en gevaarlijker
hihi
Dancie schreef:oehw als je paard zo doet waarom dan geen cap als je een keer valt kan gebeuren. het is wel je eigen keus hoor.
al was je paard onstuimig ik vind het er niet uitzien sorry
Normaal doe ik me cap wel op als ik in de buitenbak rijd, dit keer niet... Was de bedoeling dat ik de meeste energie even eruit haalde voordat me zusje erop ging.. Die vond het een beetje eng. Daarom heb ik ook geen laarzen aan enzo, was eigenlijk niet de bedoeling dat ik erop ging
.
En dat het op sommige foto's er niet "uitziet" ben ik het ook mee eens... Maar dit komt door verschillende factoren en als je haar in het echt meemaakt snap je waardoor je armen niet altijd beneden kunnen blijven