Dit was in de M2 dressuur. Het ging goed, alleen had ik niet zo veel losrijtijd voor de eerste proef dus ik ging een beetje mopperend de proef in maar de proef ging uiteindelijk lekker en Shardon was braaf! (hij wil nog wel eens de hengst uithangen maar daar had ie deze keer niet zo last van, in deze proef dan
) Dit was de selectieproef en we werden eerste met 197 punten!! 
Ben superblij met deze punten
De andere proef was dichtbij de losrijdende andere ponys en er stond de hele tijd een merrie naast de ring en daar werd hij een beetje vrolijk van
Dus ik had mn handen vol aan hem in die proef. De jury vond het een mooie pony en zei dat ik hem goed/eerlijk reed, maar gewoon erg jammer dat hij druk was omdat hij meer met andere dingen bezig was, dus dan komt een travers er bijvoorbeeld niet echt lekker uit. Bij die proef zijn we ook eerste geworden met 180 punten.
Ben het met de puntentelling eens
Duss het was wel een superdagje zondag: met allebei de hengsten sta ik nu op 1 met de selecties!
Het topic van de andere hengst: viewtopic.php?f=10&t=769215&hilit=
Robin (RobinCera) heeft wat leuke foto'tjes geschoten van Shardon en ook weer foto4u was er om fotos te maken.
Losrijden

Sjoefff

In de proef:
De merrie die er de hele tijd stond staat net niet op de foto, maar aan Shardon's hoofd te zien vond meneer het wel errug gezellig

Laatste sprongen van de middengalop. Vind dit een gave foto!

Stappen tussen de keertwendingen

Stoere bink

Contragalop

WAUW