Verle is voor de liefhebbers een OO Seven x Gabor merrie. Ze is over 2 maanden alweer 5 jaar en in Augustus is ze 1 jaar onder het zadel.
We zijn nu 2 wedstrijden gestart.
Eén keer in Mierlo: 4e en 186 punten en 5e 187 punten.
Eén keer in Someren: 6e en 185 punten.
Dus nu 3 winspunten in de B, zondag hebben we weer wedstrijd in de Mortel.
Tips & commentaar zijn heel erg welkom! Kan ik alleen maar wat van leren.
Owja, na afloop ook nog 3 sprongetjes gedaan. Hier hoef ik geen commentaar op, omdat ten eerste ik niet van plan ben om te gaan springen, ten tweede zowel Verle als ik échte dressuurmutsen zijn en niet geweldig kunnen springen en ten derde het gewoon voor de lol was, ze stonden er toch. Waarom ik ze laat zien? Omdat ik dat wel leuk vond!

1.

Recht op en vooruit kijken.
2.

Niet zover naar binnen hangen.
3.

Galop, moet ronder.
4.

Schoudervoor.
5.

Nog een keer, mag wat ronder blijven.
6.

Inzet schoudervoor de andere kant op.
7.

Wijken rechterbeen.
8.

Gewoon draven, handen bij elkaar houden.
Sprong 1:
9.

Wel redelijke sprong, whaha.
Sprong 2:
10.

Tja, eerst wouden we weigeren, toen steigeren, baas geeft been, Verle springt naar voren, owja hindernis, paard ontploft om er over heen te komen. Conclusie ik zat ontzettend ver achter de bewegingen. Oeps
(Daarom ook dat ik op de 2e foto absoluut niet mee zit) Na deze sprong was er nog een flinke bok er achteraan.Sprong 3:
11.

Mja, begin ging goed, toen raakte we de balk. Daar schrokken we van dus doen we na de hindernis maar eens extra gek. Deze sprong stond toch op 60cm. Haha.
Wat mij opvalt is dat ze op de eerste foto's steeds haar hoofd lijkt te kantelen. Heel veel succes zondag.