). De eerste dag ging niet goed, heel zoekerig in de hoeken, moeite om balans te houden en bang om uit te glijden. Verder waren de reclameborden van de Rabo, etc. ontzettend spannend, net als de bloembakken
. Maargoed, als ik bedenk dat we 5 maanden geleden pas zijn begonnen en dat dit zijn eerste graservaring op zo'n terrein was, dan viel het best mee. 190 en 199 was het resultaat, en terecht. Tweede dag ging al een stuk beter. Hij raakte meer gewend aan de bodem en de stiften en keek al helemaal niet meer naar de vlaggen, tenten, etc. dus daar was ik echt super blij mee
! De proeven gingen ook beter; (nog niet denderend met 4 voltes 8 meter en al die krappe wendingen, maar goed) ik kon er echt veel meer aan rijden. De tweede proef had ik eventjes moeite om hem weer in het gareel te krijgen, hij lag namelijk met zijn neus op de grond bij vertrekken naar uitgestrekte draf op de eerste diagonaal, waardoor hij meteen weer heel voorzichtig werd in de hoeken, maar hij herstelde goed en kon het goed ophalen. Het resultaat, 207 en 210! Da's toch wel een opsteker, aangezien het de afgelopen tijd totaal niet ging met rijden! Op de grote prijsuitreiking bleek ik ook nog eens mijn gemiddelde ver genoeg opgehaald te hebben voor de overall prijs van het Z1, en dat was een statiedeken van de Rabobank
! Dat ding wil ik al zooo lang hebben, ik vind hem zo gaaf
! Ook nog € 60,- gewonnen, dus ik ga woensdag heel gelukkig op vakantie! Mijn pa heeft gefilmd tijdens de laatste dag, want de spiegelreflex stond helaas niet goed ingesteld
. Jullie moeten het dus met stills doen.1: Net na het groeten, Roco vind de juryauto mooi

2: Uitgestrekte draf, goed voor een 7

3: Voor de camera langs (schouders naar achteren!
)
4: Travers

5: Appuyement Moet voor net erdoorheen, maar ik had toch nog een 7
6: De bocht in

7: Uitgestrekte stap, zijn sterke punt. Hij kreeg een 7 met als commentaar "meer impuls houden", anders was het misschien wel een 8 geweest

8: Uitgestrekte galop, gaat lekker weg
ik moet zelf alleen m'n benen lang houden
9: Fijn achterbeen

10: Lekker galopje, 2 bochten voor het afgroeten

2e proef:
11: Uitgestrekte draf, een 5 met als commentaar "jammer bij M", daar lag hij namelijk op de grond te dwijlen

12: Schouderbinnenwaarts

13: Halthouden daarna achterwaarts, vond hij niet zo leuk
dikke 4 
14: Verzamelde draf, iets lager instellen voor de volgende oefening
15: Verzamelen in de volte 8 meter

16: Fijn bergop

17: Middengalop, lekker op achterhand

18: Uitgestrekte galop
19: Afgroeten, Roc heeft de jury gespot en hij keek zo lief, dat hij een 8 kreeg

20: en klaar!
Commentaar is welkom

Groetjes Kate