Dinsdag was het voor mij nog een beetje Koninginnedag, dus ging ik in mijn oranje HH Dutch setje rijden.
Smirnoff doet het echt zo goed de laatste tijd, dat mijn vriendin Danielle (Danny13 hier op bokt) een filmpje ging maken.
Lees dit eerst even voordat je veder kijkt:
Smirnoff is een dravertje van 7 jaar oud (a.u.b niet wegklikken nadat je ziet dat het een draver is, want met dit wil ik gelijk een paar onzin verhalen van Dressuurdravers de wereld uit helpen! ) Ik heb Smirnoff nu 4 maanden, en toen ik hem kreeg kon ik alleen nog maar aan de longeerlijn(hij is nog niet zolang onder het zadel ). Galop vindt hij erg moeilijk omdat hij een jaar, koersen heeft gelopen. Maar galop gaat elke dag een stukje beter, en hij heeft al veel sprong.
Eerst reed ik hem met (loshangende) slof, omdat we dan meer bevestiging hadden voor ons allebei. Op dit filmpje is het de 2e keer dat ik zonder slof rijd, en ik ben daarom echt super trots op mijn Smirnoff. We zijn al erg aan het oefenen voor onze eerste (onderlinge) wedstrijd op 28 Mei.
Kwaliteit van het filmpje is niet zo goed, tja mobieltjes he!

Ik heb ook nog wat stills van het filmpje, helaas nog onduidelijker, maar ik wil er toch een paar aan jullie laten zien!

Hier het filmpje: http://www.filmpjes.nl/bekijken/22064-S ... page%253D1
Hier een paar stills:

Bedankt voor het kijken, en graag opbouwende, geen afkrakende kritiek, want vergeet niet dat we pas sinds 4 maanden een combinatie zijn, en Smirnoff het allemaal nog erg moeilijk vindt!