Wat is dat nou? Beetje om 10 uur 's ochtends komen? Dan doet Sham nog slaapjes hoor

Goed... zo sweet als hij hier nog leek, zo draak was hij met rijden. Ik kon 'm wel achter het behang metselen... gloeiende! Er was echt geen land mee te bezeilen in het begin. Hij wisselde loslaten en vasthouden echt pijlsnel af, geen tempocontrole, gemier en gedoe, echt drie keer niks was 't

Na een tijdje geheen en geweer even flink doorgepakt en toen was meneer grotendeels heel braaf
Was echt weer even nodig deze keer! Maar het heeft wel zijn vruchten afgeworpen. Uiteindelijk was hij heel erg braaf en heb ik echt gruwelijk lekker gereden! Wat nieuwe dingetjes meegepakt, eens gekeken of hij dingetjes oppikte qua oefeningen en dat was allemaal naar grote tevredenheid! Ook als het nergens naar leek was er reactie op m'n been/hulpen en dat is waar het om gaat, de rest komt vanzelf. Dus in het begin een chinese duizendklapper in negatieve zin en op het einde in positieve zin! 

Al redelijk netjes drafje, nog wel spanning.

Dat is al beter, al iets meer erdoor, achterhand er beter bij

fijn drafje aan mijn achterlijke gezicht te zien

Mooi ruim, mooi achterhand erbij en ook al bijna helemaal ontspannen, daar moeten we heen
Spannennnnnnd
Ochtendgymnastiek

Even handen wat lager en breder ivm ontspanning/uitschuiven

Spanning alom maar goed achterbeen erbij! Dat is ookal heel wat. In standje verlichte-zit flink gegaloppeerd, dat is bij hem in dit soort situaties een soort laatste redmiddel om op een of andere manier die spanning eruit te krijgen.
Hier kwam hij al weer wat meer terug
Even belonen

Toch ong maar weer even standje verlichte-zit

That's better

Mooi achterhand erbij, mooi ruim voorbeen, koppie erop

Dáár ja! Even nét dat beetje ronder wat nog nodig is.

Niet slecht voor beginnend wijken

Wat is 't ook een heerlijk ding!

Terugschakelen, Zakken van achter, omhoog van voor!
En zo soepel zijn we ookal

Terugschakelen, idem.
the result... hard gewerkt

*sjucht...

Nog maar 18 daagjes hè vent... ga je missen

Cute, nietwaar

Ja leuk... misbruik mij even als zakdoek

*sjucht... 
Denk dat deze maar eens een retourtje uitvergroting krijgt

edit: over 18 dagen verhuisd Sham zijn eigenaresse achterna naar Zeeland

Geniet ervan die laatste 18 dagen!! 
jammer hoor, dat ie weg gaat.... Leuke plaatjes en er zitten ondanks dat ie niet zo veel zin had, nog een paar hele fijne plaatjes/momenten in hoor!!