Ze heeft ze zelf nog niet gezien
maar dat komt wel.Eerst even @ work:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

En toen nog even poseren:
8.

9.

10.

En de 2 mooiste poseerfoto's (vind ik dan):
11.

12.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dat komt wel.

LieZ_Horses schreef:Wat een prachtig paard!![]()
Het rijden ziet er ook netjes uit.
Dat is het eerste dat me opviel.

en een leuke combi
Die rijbroek staat ook zo leuk bij dat chabrak

Vind Verona er dan ook ineens anders uitzien dan op je wedstrijdfoto's van laatst. Ze lijkt ineens voller en ze glimt zo, weet niet zo goed waardoor het nou precies komt
Vind het leuke foto's, zo lekker in het zonnetje, pad staat mooi, rijden gaat goed
_Michelle_ schreef:Leuk om ook weer eens wat anders dan wedstrijdfoto's te zienVind Verona er dan ook ineens anders uitzien dan op je wedstrijdfoto's van laatst. Ze lijkt ineens voller en ze glimt zo, weet niet zo goed waardoor het nou precies komt
Vind het leuke foto's, zo lekker in het zonnetje, pad staat mooi, rijden gaat goed
_Michelle_ schreef:Leuk om ook weer eens wat anders dan wedstrijdfoto's te zienVind Verona er dan ook ineens anders uitzien dan op je wedstrijdfoto's van laatst. Ze lijkt ineens voller en ze glimt zo, weet niet zo goed waardoor het nou precies komt

zo stiekem de foto's al op bokt zetten terwijl ik ze zelf nog niet gezien heb 

Verona wordt steeds mooier, is natuurlijk ook de bedoeling he
Ik zie je wel weer x op concours !
echt heerlijk om naar te kijken. Ik vind trouwens jouw houding beter geworden dan op de pony's, je mag er van mij uit nog wat trotser op zitten (schouders wat meer naar achter), want je hebt zo'n leuk dier onder je! Maar volgens mij doe jij hetzelfde als mij, als je dan op wedstrijd bent ga je vanzelf trotser zitten.