Lekker Houstonsmoeltje

Savannah is in ieder geval hondproof; hier samen met stalhond Tippy

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
) Vooral die foto met die hond en die laatste foto vind ik echt wat hebben
En een echte Houston zo te zien

Juin schreef:En... die gekke Tippy (mijn hond) ik dacht alleen mijn paard dat goed vond, maar ze mag het dus ook bij Savannah, leuk hoor.
VValar schreef:Die foto met de hond samen is echt heel leuk! Wat een braaf paard is het dan wel weer. Ze ziet er goed uit, rijden gaat geloof ik ook steeds beter? Probeer alleen een wat meer constante druk op twee teugels te houden, zodat ze minder met haar hoofd kantelt. Hoe gaat het trainen voor jou gevoel? Binnenkort op concours?
, maar we moeten er nog steeds hard voor werken. Ze is er ook nog niet helemaal goed aan, maar het gaat weer met sprongen vooruit de laatste tijd. Misschien ooit, als ze niet meer zo snel in de stress vliegt, nog eens op wedstrijd!Kajanus schreef:Strafkamp heeft zeker geholpen. Het moeilijke werk is voor mij gedaan, en ik kan het nu gaan verfijnen. En ik kan haar gewoon achter d'r broek aanzitten zonder dat ik meteen tig bokken terug krijg of de lucht in ga. Dus de zweep gaat er regelmatig overheenZiet er goed uit, het strafkamp heeft dus wel geholpen zo te zien.![]()