Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je pony loopt netjes
.
. Mistralle schreef:Zijn inderdaad mooie foto'sJe pony loopt netjes
.
Je zou iets meer een 'knik' in je arm mogen maken.
Verder heb ik er weinig op aan te merken, je zit netjes.
Leuke pony!
Karin_V schreef:Foto 1 en 3 zien er heel goed uit!
Dit wil daarentegen niet zeggen dat het een mooi plaatje geeft, want niet iedere foto waar het beentje van het paard mooi opgetild word hoeft een mooi 'moment' te weergeven. TS, het is helemaal niet erg want niemand rijdt 'perfect'. Het is maar goed dat er altijd dingen blijven om aan te werken, anders zou de uitdaging binnen het rijden er snel af zijn denk ik
Probeer diep in je zadel te gaan zitten, je handen rechtop en langs elkaar te houden, wat meer voor je uit. Ook daar kun je ophoudingen maken en je pony wat terug nemen
Vraag een keer wat stelling naar binnen en buiten. Mag best een keer overdreven stelling zijn, als je maar weer meteen ontspant wanneer je pony nageeft. Je komt er wel, oefening baart kunst!!
charlieb0y schreef:Karin_V schreef:Foto 1 en 3 zien er heel goed uit!
Foto 1 wel, foto 3 niet vind ik persoonlijk.. Aan de foto te zien denk ik dat de pony op dat moment erg sterk is geweest. De amazone zet hierbij haar handen op het zadel vast, met een flinke knik in haar polsen. Daar gaat ze terug zitten werken om hem weer ontspannen te krijgen. Dit is niet aanvallend bedoeld, want foto's zijn momentopnames en iedere pony en ieder paard houdt van een keer lekker sterk worden! Misschien had de amazone op dit moment anders moeten handelen, maar van fouten leer je, daar is totaal niks mis meeDit wil daarentegen niet zeggen dat het een mooi plaatje geeft, want niet iedere foto waar het beentje van het paard mooi opgetild word hoeft een mooi 'moment' te weergeven. TS, het is helemaal niet erg want niemand rijdt 'perfect'. Het is maar goed dat er altijd dingen blijven om aan te werken, anders zou de uitdaging binnen het rijden er snel af zijn denk ik
Probeer diep in je zadel te gaan zitten, je handen rechtop en langs elkaar te houden, wat meer voor je uit. Ook daar kun je ophoudingen maken en je pony wat terug nemen
Vraag een keer wat stelling naar binnen en buiten. Mag best een keer overdreven stelling zijn, als je maar weer meteen ontspant wanneer je pony nageeft. Je komt er wel, oefening baart kunst!!
Veel succes!
Gr. Esmée
.
kan nog veel mooier hoor! ElkeXjeroen schreef:charlieb0y schreef:
Foto 1 wel, foto 3 niet vind ik persoonlijk.. Aan de foto te zien denk ik dat de pony op dat moment erg sterk is geweest. De amazone zet hierbij haar handen op het zadel vast, met een flinke knik in haar polsen. Daar gaat ze terug zitten werken om hem weer ontspannen te krijgen. Dit is niet aanvallend bedoeld, want foto's zijn momentopnames en iedere pony en ieder paard houdt van een keer lekker sterk worden! Misschien had de amazone op dit moment anders moeten handelen, maar van fouten leer je, daar is totaal niks mis meeDit wil daarentegen niet zeggen dat het een mooi plaatje geeft, want niet iedere foto waar het beentje van het paard mooi opgetild word hoeft een mooi 'moment' te weergeven. TS, het is helemaal niet erg want niemand rijdt 'perfect'. Het is maar goed dat er altijd dingen blijven om aan te werken, anders zou de uitdaging binnen het rijden er snel af zijn denk ik
Veel succes!
Gr. Esmée
Ik hou mijn handen helemaal niet aan het zadel vast.
en je zegt dat mijn pony sterk is geweest mijn pony is altijd sterk!![]()
ps bedankt voor de Aardige reacties

charlieb0y schreef:Foto 1 wel, foto 3 niet vind ik persoonlijk.. Aan de foto te zien denk ik dat de pony op dat moment erg sterk is geweest. De amazone zet hierbij haar handen op het zadel vast, met een flinke knik in haar polsen. Daar gaat ze terug zitten werken om hem weer ontspannen te krijgen. Dit is niet aanvallend bedoeld, want foto's zijn momentopnames en iedere pony en ieder paard houdt van een keer lekker sterk worden! Misschien had de amazone op dit moment anders moeten handelen, maar van fouten leer je, daar is totaal niks mis meeDit wil daarentegen niet zeggen dat het een mooi plaatje geeft, want niet iedere foto waar het beentje van het paard mooi opgetild word hoeft een mooi 'moment' te weergeven. TS, het is helemaal niet erg want niemand rijdt 'perfect'. Het is maar goed dat er altijd dingen blijven om aan te werken, anders zou de uitdaging binnen het rijden er snel af zijn denk ik
Veel succes!
Gr. Esmée
) een voorbeeld aan kunnen nemen
.
. Over het rijtechnische ga ik niks melden, want daarvoor ben ik zelf nog te veel beginner
.

Zelf heb ik echter nog nooit het gevoel gehad dat ik een PERFECTE foto heb/had ... De manier waarop ze dit zei lijkt alsof er iets ergs staat te gebeuren waardoor ze nooit meer rijfoto's zou kunnen maken ofzo. De eerste foto is rijtechnisch misschien wel mooi, maar de kwaliteit is allesbehalve perfect (dat kan je moeilijk ontkennen
)