Fysiomeid@bokt bij me buurten en ze had natuurlijk haar camera bij zich.Dit keer was het de beurt aan Zóóhéé.
Ik heb Zóóhéé zelf gefokt uit mijn merrie Kelly (Elcaro x Vasco x Swap XX). Als veulen heeft ze het op de keuringen al super gedaan en ik ben erg benieuwd naar de aankomende stamboekkeuring.
Toen we op stal kwamen liep ze al in de wei en ik moest haar dus weghalen bij haar vriendinnentje Wildrose. Wildrose vond het geen probleem maar Zóóhéé vond het wel erg moeilijk.
Zóóhéé is overigens in februari drie jaar geworden. In februari ben ik ook begonnen met longeren, hangen en zo langzaam uitgebreid. Nu rij ik haar twee keer per week een klein kwartiertje. Voor de rest loopt ze op het land.
Natuurlijk begonnen we met even longeren. Daar was ik wel blij om want ze was zo ontzettend druk omdat ze wel haar vriendinnetje hoorde, maar niet meer naast zich had.
Ze liet dus even goed zien wat ze in huis had.......
1

2

3

4

Nadat ze uitgehuppeld was zijn we naar de binnenbak gegaan. De stal waar ik sta is nog niet zo lang geleden neergezet en de buitenbak is nog in aanbouw. Gelukkig wordt het niet heel erg warm binnen en kunnen de deuren lekker tegenover elkaar open.
Toen ik opstapte vond ze opeens de reverse stand uit. Ze krulde zich op en rende haast achteruit. Ik heb haar maar even laten gaan en Fysiomeid kreeg stille hoop op enorme actiefoto's. Maar helaas, ze wer weer rustig al bleef ze zich nog wat gespannen opkrullen in de draf. Ik heb wat meer naar voren gereden en in de galop kwam ze weer netjes met het neusje eruit.
Ach, dit is het begin, dat komt vanzelf wel weer goed.
5

6

7 (wordt het al iets beter
)
8

9

10

(Ik erger me dood aan mijn vliegtuigtenen....
Mooi weer even een aandachtspuntje
)Hierna hebben we buiten nog even een fotoshoot gedaan, dat viel niet mee want Zóóhéé vond het nu echt tijd om terug te gaan naar haar vriendinnetje....
11

12

13

14

15

De foto's zijn in kwaliteit achteruit gegaan door het uploaden.... maar toch ben ik er erg blij mee FM!
Thanks!
Ow ja, ik weet dat mijn zadel naar voren is geschoven.....

foto's zijn ook leuk..
!!!!