Het zijn niet de allermooiste beelden van Jena en mij (Nuja, qua foto's ZEKER wel, maar qua rijden niet.) aangezien ik met griep op m'n merrie zat. Eigenwijs ding dat ik ben. Heb denk ik een halfuur gereden, met tussenstoppen om even adem te halen.
Ondanks dit alles vind ik dat er èrg gave foto's uit zijn gekomen, dus nogmaals Jody; súper bedankt!!Jena en ik kennen elkaar nu bijna een halfjaar, denk ik. En zijn gaan trainen met elkaar. De bedoeling is dat we in dit seizoen buiten gaan starten, en dan lekker wedstrijden gaan rijden. We zien wel waar we terecht komen.
Ondertussen hebben we wekelijks les van Gotien Sipsma, en daar leren we een hoop van. Enkel willen mijn benen maar niet stil worden, die zijn namelijk erg druk, vooral in de draf. Ik schop/tik Jena niet, maar ze willen gewoon niet stil hangen.
Oplossingen hiervoor zijn ook welkom.Tips &/of commentaar op manier van rijden is méér dan welkom, wees maar lekker streng.

[1]

Stap, mag langer in de hals en lager. En mijn handen moeten iets hoger voor t mooie.
[2]

Draf, ik moet mijn benen niet afsteken. En mijn binnenhand is hier streng omdat ik bezig was (begon met..) stelling vragen.
[3]

Wederom draf, iets te diep, wel mooi plaatje zo.
Mijn tenen moeten naar binnen.[4]

Draf, dit is zo'n moment dat Jena zegt 'doe het zelf maar' en gigantisch onder me vandaan loopt. Meestal ben ik het voor (inmiddels, in het begin helemaal niet.
) maar dit keer dus niet. 
[5]

Wederom draf, ge-wel-dig plaatje. Ben ik trots op.

[6]

Dit is Jena die een stel eenden ziet vliegen.
[7]

Galop! Neusje komt er ìets teveel uit. Mag ook lager.
En mijn favorite foto als laatst;
[8]

Nogmaals; Tips en commentaar van harte welkom, en schroom niet, van mij mag je erg streng zijn.