Pinky is altijd een erg goede springpony geweest met erg veel vermogen en passie. Thuis liet hij dat zien over hindernissen van 1.20 met ruiter. Echter zodra we op nieuw terein kwamen was alle pret weg. Of het nou een balk, een kruisje of een oxer ven een meter was, Pinky kwam niet meer in de buurt.
Vreselijk jammer, want wedstrijden zaten er daardoor niet in...
Nu Fleur even uit de running was besloot ik dat Laura maar eens wat springlessen moest gaan volgen met Pink op de ponyclub. Zo gezegd zo gedaan en eigenlijk ging het keer op keer beter, zo goed dat ik weer de drang kreeg om het tóch nog een keer te gaan proberen en jawel! De eerste grondbalk (echt waar, een balk op de grond zonder hindernis
) werd geweigerd en alles daarna werd gewoon gesprongen! Eng of niet!Savonds nog een wedstrijdje mee gereden (onderling) waarbij ze foutloos waren, ook de barage..

Dit had ik nooit durven hopen
. Zodra Fleurtje weer 100% is gaat Laura daarmee verder en neemt Pinky's vaste ruitertje Anouk het over!
(Dus het is bekend dat Laura te groot is voor het mooie maar zo'n kleintje ligt er al af voor Pinky uberhaupt in de buurt van een hindernis is
).
Ready 4 take off?

"Huh?"

http://meeuwsen.tweakdsl.nl/IMG_0912.jpg
"Joh, baasje stelt niets voor
"Even poseren nog op een mooi plekje

Pinky & Laura, ik ben trots op jullie!

echt super!