wat een boeren jongen allemaal al niet kan 

de dag erna heeft hij weer gewoon gedresuurd en liep hij de sterren van de hemel.. niet meer gebokt of gek gedaan ik ben super trots op me pony en vooral op de jongen
het was super gaaf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat een boeren jongen allemaal al niet kan 

het was super gaaf
Dat is nog eens fijn 
Wallie schreef:haha nee maar springen zonder zadel best wel lastig hoor.. ik was er allang af gevalle

Wallie schreef:ach op bokt is altijd wat te zeure.. maare ik vond het super stoer wat hij deed.. als je wat voorover zit val je juist weer te ver naar voren en dan is dat weer zielig.. dus niks is goed
Wallie schreef:deze jongen rijd trouwens belgische trekpaarden en wou wel eens een haflinge rproberen hij rijd altyijd zonder zadel omdat hij dat lekkerder vind... nou zijn keus toch
Wallie schreef:ach op bokt is altijd wat te zeure.. maare ik vond het super stoer wat hij deed.. als je wat voorover zit val je juist weer te ver naar voren en dan is dat weer zielig.. dus niks is goed
Zoals ik al eerder zei; mensen die niet kunnen rijden laat ik niet eens op m'n paard. Ja, oke uitstappen is wat anders, maar dan gaan springen, nou nee dat helemaal niet. En anders zou ik d'r zeker een zadel opleggen, want dit is echt niet goed voor z'n rug hoor. 
Love_TimeOut schreef:Wallie schreef:ach op bokt is altijd wat te zeure.. maare ik vond het super stoer wat hij deed.. als je wat voorover zit val je juist weer te ver naar voren en dan is dat weer zielig.. dus niks is goed
Nou wat wil je met zulke foto'sZoals ik al eerder zei; mensen die niet kunnen rijden laat ik niet eens op m'n paard. Ja, oke uitstappen is wat anders, maar dan gaan springen, nou nee dat helemaal niet. En anders zou ik d'r zeker een zadel opleggen, want dit is echt niet goed voor z'n rug hoor.
Wallie schreef:ik zie niet aan de pony dat hij het vervelend vind hoor :S
Wallie schreef:er staat geen foto van de landing dus hoe weet je nou hoe die land????????? :S want hij lande echt niet met een klap op ze rug.. want hij zat gewoon netjes weer voor de schoft met de landing.. en had toen de manen wat vast en de teugels los.. deze jongne kon zijn benen onder de buik van me pony klemmen waardoor hij dus een wat stevigere zit had en zo netjes neer kwam zonder te klappen op de rug van me pony