Vandaag voor t eerst sinds zijn operatie weer gelest. Pfoe wat moet er een hoop gesleuteld worden. (voornamelijk aan t baasje) Maar hij deed goed z'n best!!
Nou he... Dat vind ik er ook helemaal niet slecht uit zien. Veel mensen rijden zo nog niet al rijden ze al 10 jaar. Ik vind het er al netjes uitzien hoor! Succes nog met het verdere herstel en met het oppakken van de draad (is dat NL? Nja, je snapt het ).
Zo... dit zijn foto's, waar ik heel blij mee ben om te zien! Je bent heel erg lang bezig geweest, en ik moet zeggen dat je m er top door heen heb 'gesleept'! Hij ziet er goed uit~!!!!
Ik mag weer helemaal gaan opbouwen. Zowel de thermo als de echo waren goed! De verkleving zal er wel altijd blijven zitten. Maar goed, dit hadden ze niet verwacht!
Laatst bijgewerkt door Needje op 20-04-07 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ben echt oprecht blij dat kleine Need weer zo goed is opgeknapt. het is zó leuk om te zien hoe ze van zielig hoopje paard veranderen in een gave bok! moet je 'm zien glimmen dan!
grappig was dat de d.arts echt verbaasd was, haha! (was erbij bij de controle). hij had serieus niet verwacht dat het zó op zou knappen. had gedacht dat het een soort grasmaaier zou worden. mooi niet. en nu uitbouwen dus!
zo zie je maar: de aanhouder wint! bravo Anne-lise! enne, we houden contact.