Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik vind het er ook belachelijk uit zien als ze daar zo gaan staan sjorren aan die teugels
Ik wil hier niet alle M2 ruiters over één kam scheren ofzo hoor, er zijn ook mensen die wél goed rijden!
Precies zoals jij 't zei
Nee maar het is idd zo
('t staat er zo lekker droog
)

Dionnee schreef:Ja ik kan me daar ook aan ergeren, en ik heb ook een hekel aan die 'kleine virendelijke kneepjes'. Vind het ook nutteloos, net alsof je paard dan verder ook zo gaat lopen als die zo stil staan.
Dionnee schreef:[/quote]Ja ik kan me daar ook aan ergeren, en ik heb ook een hekel aan die 'kleine virendelijke kneepjes'. Vind het ook nutteloos, net alsof je paard dan verder ook zo gaat lopen als die zo stil staan.
zeker ste wete dat ze zo blijf lopen, mijn pony ergert zich er niet aan en loopt beter
Esperanca schreef:Dionnee schreef:Ja ik kan me daar ook aan ergeren, en ik heb ook een hekel aan die 'kleine virendelijke kneepjes'. Vind het ook nutteloos, net alsof je paard dan verder ook zo gaat lopen als die zo stil staan.
Bedoel je mij ermee?
Dionnee schreef:Nee?
Omdat ik zei dat ik ook zachte kneedjes geef/maak [hoe zeg je dat?]
lolaaatjuhh schreef:Dionnee schreef:Ja ik kan me daar ook aan ergeren, en ik heb ook een hekel aan die 'kleine virendelijke kneepjes'. Vind het ook nutteloos, net alsof je paard dan verder ook zo gaat lopen als die zo stil staan.
zeker ste wete dat ze zo blijf lopen, mijn pony ergert zich er niet aan en loopt beter
[/quote]Esperanca schreef:Dionnee schreef:Nee?
Ik dacht al!Omdat ik zei dat ik ook zachte kneedjes geef/maak [hoe zeg je dat?]
Elzepelze schreef:Persoonlijk vind ik wel dat je paard gewoon moet blijven staan en met zijn hoofd de nageeflijke houding moet houden. Als hij het niet doet, en je loopt verder dan heeft hij zijn zin. Ook vind ik dat áls hij netjes nageeft terwijl hij stil staat, je moet ontspannen met je hand en weer verder moet gaan of lange teugel geven..

ziatje schreef:Ze zouden zelf dat bit is in hun mond moeten doen en dan zal ik is ff gaan zagen!![]()
Maar even serieus.. ik vind het echt niet kunnen