Zaterdag was Margo weer eens mee naar Dautsen, mijn verzorgfries van 5 jaar. Het grootste probleem bij Dautsen is dat ze niet voorwaarts wil. Vandaag heeft mijn instructeur (ZZzwaar, deurne opleiding) erop gereden. Hij heeft gevoeld waar het probleem zit en hier kan ik dan weer aan gaan werken. Het belangrijkste is dat ik Dautsen alleen naar voren rijd, de hoofdhouding is nog niet van belang zolang ze maar niet gaat hangen. Hier de foto's van zaterdag dus.
Mijn eigen punten:
* Mijn handhouding is erg slecht. Dit komt omdat ik Dautsen nog zoveel mogelijk tegen wil zitten dus daardoor mijn handen te ver naar voren houdt. Dit komt wel goed zodra Dautsen aan het been is.
* Mijn schouders rechter houden, ik zit een beetje als een zoutzak.
* Mijn voeten, ik heb kapstokjes!
1. Foto's staan niet op volgorde, voorbeeld van mijn slechte houding maar dauts is wel vooruit
2.
3.
4.
5. Te erg! Maar wel vooruit!
6.
7.
8.
9.
10. Dautsen ff los gelaten in de bak!
11.
12. Gluren bij de buren! (naast onze vak is een voetbalveld)
13.
14.
Ik zou het leuk vinden als er berichtjes worden achtergelaten. Commentaar is altijd welkom, ik moet er alleen wel iets mee kunnen. Mijn verbeterpunten qua houding weer ik maar al te goed. Ik ben enorm blij dat ik nu weet waar het probleem ligt!!
Alvast bedankt!
Groetjes Marjolein
komt allemaal nog wel goed....ze loopt *op al je foto's ook op patties* mooi ontspannen en goed voorwaarts...ik weet dat dat nu het belangrijkste is, nageefelijk komt later wel weer, al is ze dat op een aantal foto's nu ook. Wel een beetje op je houding blijven letten want die armen kunnen echt niet
Whaha!
.