Toen ik gestopt ben met het rijden van mijn leasepony en op zoek was naar een nieuwe pony om te rijden via bokt (o.a.) kreeg ik een privébericht van Judibo. Ze zocht nog een bijrijdster voor haar haflinger, die toevallig op dezelfde stal staat als mijn vorige leasepony.
Die kans heb ik met beide armen aangepakt en het gaat steeds beter!
21 maart zat ik er voor het eerst op en de eerste foto's zijn van de 3e keer dat ik haar reed. De andere foto's zijn van gisteren, toen zat ik er voor de 10e keer op denk ik. Judith helpt mij prima met het rijden en ik krijg ook les van iemand waar ik supertevreden over ben, dus commentaar is niet nodig. Maar als je dan toch je hart wilt luchten, brand maar los! Een reactie zou leuk zijn.

1.

2.

Hier gaat het al de goede kant op, maar nog niet helemaal zoals het moet. Ik plaats af en toe een foto groter, dat is toch wat duidelijker.

3.

Bij deze galopfoto's kun je goed zien dat ik mijn linkerhand snel vastzet in galop, hier ben ik druk mee aan het werk

4.

5.

Hier loopt ze net wat te diep, maar dat moet ik nog leren voor te zijn zeg maar.

6.

In de rechtergalop ging het al beter (al is het op andere foto's lang niet altijd goed hoor), hier kun je goed zien dat ik in galop echt moet leren ontspannen te zitten ipv mezelf naar voren te drukken.

7.

De foto's van gisteren zijn van veraf genomen (Judith stond niet in de bak dit keer) dus ik heb meestal mij en Donja eruit geknipt, vandaar dat soms de foto's niet helemaal scherp zijn.
Hier liep ze nog niet helemaal ontspannen
8.

Tja mijn instructrice zei al dat ik mijn hulp niet moest verduidelijken door mijn been naar achteren te leggen

9.

Pianospeler
Mijn linkerhand zet zich wel weer wat vast zo te zien, maar Donja loopt al een stuk beter. 
10.

Kijk dr manen

11.

Hier loopt ze fijn.

12.

Deze vind ik ook erg gaaf
13.

Net wat te diep (achter de loodlijn)
14.

En nog even haar springtalenten
15.

Nou mensen, brand maar los!
Karin

. En je rijd haar heel vriendelijk, veel succes nog!!