Vandaag was het dan zover: met de 3jarige Welsh hengst Orchard Tsechov voor het eerst naar buiten...
3 weken geleden hebben we ons wedstrijddebuut gehad, we zijn meteen in de L1 begonnen ( ik ben 2 keer Z geweest, vandaar)
Op dat debuut hadden we 183 punten en daar was ik al heel blij mee!
Nou eens even kijken hoe meneer het vandaag buiten ging doen, gelukkig had ik genoeg hulp want het duurde even voordat
meneer me op zn rug liet zitten
Eerst dus bij de vrachtwagen gek laten doen aan de longeer lijn en toen erop gestapt.Eerst was hij heel druk en helemaal onder de indruk van alles want ja op zo'n concour zie je wel heel veeeel en je bent nog maar zo'n broekie

Daarna werd hij al beter en kon ik hem fijn rijden. Toen naar de eerste proef..Het was een hele lastige ring, overal zaten gaten in de grond en het liep schuin af dus echt fijn rijden was het niet en het was een behoorlijk geslinger was het

De vent snapte ook nog niet zo veel van de bordjes en waarom er nou zo'n gekke auto staat

Ik kon hem niet echt fijn door de hoeken rijden en hij was vluchtig in de galop. Er zaten wel weer goede stap en draf stukken tussen. Oftewel: een proef met 7ens en 4ren, en terecht. Na de proef was ik allang blij dat ik rond ben gekomen, er zit toch wel aardig wat bloed in Tsechov dus hij is gewoon wat drukker dan de gemiddelde pony
Die proef hadden we 164 punten, en terecht, ik vond het een goede jury en jureerde terecht. Ik zit helemaal niet in over de punten want het was vandaag gewoon een "uitprobeerdag". Toch was ik wel heeeel erg blij toen de 2de proef 100 keer beter ging (was ook een veel betere ring)Daar liep hij erg lekker en de fouten die er in zaten kwamen merendeels door mij, ik tikte hem met de middendraf iets te veel aan en toen sprong hij in galop aan..maar verder zaten er hele goede stukken in en kon ik hem heel fijn rijden

Hij kreeg overigens voor alle gangen een 7 en ik voor mn houding en zit een 8 (oja en voor de verzorging ook een 8

Voor deze proef hadden we een 3de prijs en 193 punten!!!

Ik ben dus heel blij met dit resultaat en heeel erg trots op Tsechov
Nou komen de foto's die gemaakt zijn door l0esjj, ik ben er heel er blij mee, bedankt meid
Ik heb trouwens alleen fotos van het losrijden...hier zijn ze!Hier was ie al aardig rustig (fotos staan ook niet op volgorde
)Kriebel aan me neus
(hoezo pony concentreert zich op mij?
)Gallopje, hier is ie nog wat vluchtig zoals je kunt zien, maar toch wel braaf

"hellup wat doet die pony daar achter mij
"Stalgenootje Laura geeft even de zweep aan -> Hooo pony

lekker serieus

Creatieve Loes

En de laatste, toppertje

Super gedaan hoor, jullie komen er wel !