Zo eindelijk heb ik een keer foto s van het rijden met ukaat... of het foto s toestel is kapot... of vergeten.. etc etc dus ben blij dat esther28 @ bokt wat foto s heeft willen maken vind ik toch altijd wel erg leuk om te hebben en wil haar daar voor ook bedanken

Ik ben met Ukaat net L2 gestart en gaat eigenlijk wel lekker.. het is een merrie van bijna 6 jaar en ± 1.70 met als vader Wellington.
Het is een leuke merrie maar zit een behoorlijke kop op en geeft niet snel op
ze is vrij sterk en best wel beetje groot voor mij dus af en toe moeilijk te rijden 
Foto s zijn genomen toen ik er net op zat en ze was eigenlijk best wel braaf.. dag ervoor was een regelrechte ramp
.. daarna is esther er ook nog even op gegaan 
Helpend commentaar is welkom

Even los stappen...
Beetje oppakken
Tja uhmm belabberde houding
te ver naar voren en hak uitdrukken 
Wiehoe... vliegen de bocht uit

Meer naar achteren zitten handen meer naar voren en hak uitdrukken... loopt er nog niet genoeg doorheen ..
Probeer haar hier iets meer te buigen.. ze houd erg vast op links en maakt zich erg sterk
Wat opzij zetten.. blijft af en toe beetje plakken tegen het been op de linkerhand

Galopje
Mascotte

Mooie koppie

Met dank aan esther.. op Uk

kantelt ze een beetje met haar hoofd? lijkt inieder geval zo vind ik.. (sommige foto's) en misschien proberen je kin wat hoger te houden. Zo kijk je telkens net iets naar beneden...

)