HouVanUtopia schreef:hele mooie rijbroek zeg welke is dat?
Hij is van het Duitse merk Elt.
secricible schreef:volgens mij heb ik jou maandag nog gezien in Velden, vlak voor je moest rijden. Volgens mij had je een beetje ruzie met je moeder(?), kan dat?

Ik moest ook rijden, namleijk

Vond toen al dat je echt super reed, vind het echt een prachtig paardje. Nog heel veel succes

Ja klopt! Ik had jou ook gezien. Wou je nog succes wensen, maar je was iedere keer te ver weg
Die ruzie met mijn moeder viel gelukkig wel mee, het was niet echt ruzie, meer een meningsverschil
Citaat:
Vond toen al dat je echt super reed, vind het echt een prachtig paardje.
Enne, dank je wel, ga er haast van blozen
cindysponys schreef:Wauw, geweldige foto's!
Misschien kunnen je beugels wel 1 gaatje langer? Kan ook door de foto's komen dat ze kort lijken. Op foto 2 komt je knie over de wrong zegmaar. Probeer je bekken te kantelen, je rug wordt dan minder hol. Heb zelf ook een holle rug, heel lastig is dat..
Veel plezier nog met hem!
Ik mag mijn beugels niet langer maken van mijn instructrice. Ik denk trouwens dat de foto's een beetje vertekenen, want als ik een ding niet heb, dan is het een holle rug
Michellkuh schreef:Je hebt je paard mooi lopen en we hebben dezelfde frontriem

Is die van Sollibel?
Ja, dat klopt, hij is van Sollibel 
@bijna iedereen: Het klopt dat ik meer een knikje moet houden in mijn arm, maar dat is ook een beetje van de spanning en omdat ik hem niet in de mond wil zitten
Maar het moet eigenlijk wel.
@de rest: Bedankt allemaal voor de super leuke reacties!!!