Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan

haha!

KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan

moet je ook wel wat goed doen, zonder dat je er nog over nadenkt (ofzo)
Melissa24 schreef:Als je bewust ben van de fouten die je maakt en daar weer van leert!

Fortuna_love schreef:IK kan goed rijden in de avond Als het donker is met de lantaarnpalen aanzijn en het wind stil is. Ik heb er altijd een hekel aan als er wind is!!
Maar als het egt wind stil is dan is het Heeeeeeeerlijk om te galloperen !!
mammaslamma schreef:Dat vind ik nog eens een hele goeieWat ik om me heen nog wel es zie, echte dressuurruiters, of die er voor door willen gaan, die alleen maar trainen in de bak, die zou ik graag es meenemen naar het bos of strand, kijken wat er van over blijft.........
Ik rijd veel buiten en heb al de nodige noodgrepen meegemaakt, als je dan geen vaste zit hebt en over een beetje lef beschikt, heb je een probleem, denk ik, dus hoe goed je ook in een bak kunt rijden, het is heel anders met een paard in de vrije natuur te rijden, met alle obstakels die je er tegen kunt komen.
Weet je hoeveel dressuur miepen (met alle respect) er zijn en die niet eens een rondje om durven met hun paard. Dan mag je nog zo goed kunnen rijden, maar buiten blijft er niks van zgn controle & beheersing over