Desiree is 4 jaar en nu 2 maanden onder het zadel. Ik rijd Desiree nu bijna een maandje alweer voor mijn buurvrouw en die staat dan ook vrijwel elke dag aan de kant om me te helpen en tips te geven en het gaat steeds beter gelukkig. Desiree nog op de poetsplaats:

Eerst even een paar minuutjes longeren voordat ik erop ga, ze heeft nogal overtollig energie.

Dan erop, even een artistieke foto van Madeline in stap.

Rechtsom haar moeilijke kant, hier zitten we meestal nog erg in de knoop maar het gaat steeds beter en beter, veel oefenen dan komen we er wel. Moet wel letten op mijn binnenhand..

Even wat tips gekregen!

Dan linksom, weer een strenge binnenhand!
Gelukkig zijn het wel momentopname's en ik probeerde ook wat stelling te vragen in de bochten.
Dit was recht in de hoek dus misschien een beetje een raar moment maar het word al beter.

Galop vind ze heel erg leuk! Daar is ze dan ook nog vrij rennerig zoals je kunt zien maar ze blijft wel steeds beter onder je.

Toen had ik haar erdoorheen en liep ze echt super fijn! Ik wilde toch de andere foto's ook even plaatsen om toch te laten zien dat we nog veel punten hebben om aan te werken en niet alleen maar net doen of het goed gaat.
Ik vind dit zeker een heel fijn beeld. 

Ik heb trouwens geen geld gevonden!
Mijn verdere commentaar is dus vooruit kijken, tenen naar binnen, achterover zitten en schouders terug. Haden op gelijke hoogte en letten op die binnenhand. Graag alleen opbouwend commentaar of tips, daar heb ik wat aan!

Groetjes Kimmy

Dit is toch de leuke galopfoto? Nog bedankt voor het maken van de foto's!
Bedankt!