Elzepelze schreef:Jaa wat leuk, ziet er leuk uit!
Wijkmomentjes kan ik niet goed zien, zijn niet recht van voren genomen.. Succes zondag!!
Trouwens; Ik vind je hoofdstel mooi! Dus dan kunnen we de grote Boktrondreis doorzetten, met een mooi hoofdstel!!

Om hemel ja de boktrondreis
haha heb er al zin in hoor

Ntlie_ schreef:Haha ik vind het er op de foto's nog best goed uitzien eigenlijk.

En in het echt was het ook niet slecht, alleen moet jij wat minder snel boos worden hoor als het een keer niet gaat.

Jullie komen er wel hoor, ik ga snel nog 's mee en dan hopelijk is hij wat braver!
ahum ja je hebt volkomen gelijk hoor 
Anniekskie schreef:Zo heel slecht ziet het er niet uit!!
Heeft de fotograve hoger gestaan als normaal?
Ik vind hem veel kleiner lijken!!
En je hoofdstel is erg gaaf!! Heb er zelf ook twee

Hij is altijd al zo hoor! Hij is niet zo super groot, hij is 1.65 m 
C_hristel schreef:Ej mariek, hoelang heb je nou eigenlijk over de B gedaan als ik vragen mag?
Ik ben eind Januari gestart, en het is nu april, dus zo'n kleine 2 1/2 maand!
ThaGirl schreef:Ik vind je anky pad erg mooi! Dat felle licht blauw staat heel mooi op je donkere fries!
Maar smaken verschillen, dus ik vind je hoofdstel minder mooi

En dat mag natuurlijk ook 
Kelly_ann schreef:Heej Marieke.... Fanatiek aan het oefenen zie ik... Misschien iets te fanatiek, en dat het daarom niet zo lekker ging?
Stel hem daar in de bocht voor je gaat wijken eerst even goed recht, nu lijkt het of hij over de schouder wegloopt.
Hou je armen wat meer ontspannen aan je lijf. Je hebt de neiging om je ellebogen van je lijf af te houden en je armen teveel aan te spannen. Dat viel me van 't weekend op Cin ook een beetje op. Probeer je bovenarm ontspannen langs je lijf te houden.
Je L1 debuut gaat zeker goedkomen hoor!
Over welke foto van het wijken heb je het nu?
want ik heb is zitten kijken, op die eerste foto wilde ik al gaan wijken, maar op die 2e foto ben ik nog steeds recht aan het rijden hoor.... En van die ellebogen dat klopt
Daar had mariska het toen ook een keer over dat ik anders net zo'n bodyguard (hoe heet dat
) ben, probeer er wel op te letten, maar soms leer je die dingen niet zo snel af
Maar bedankt voor je reactie 
Bets schreef:Leuk paardje hoor je Fries. Ik zou zeker goed in de gaten gaan houden, dat je van achteruit de neus eruit gaat rijden. Zit nog wat achter de loodlijn.
Zelf er ook op letten dat je zelf in balans zit, dus je hakken onder je heupen/schouderlijn leggen. Anders krijg je beetje stoelzit effect. En in de eerste foto's zie ik beetje dat je rechterhand/arm wat hoger staat ten opzichte van je linkerhand/arm. Hou dat beetje in de gaten, je hebt leuk paardje en die Anky pad staat je paard erg leuk!!
Even over die neus eruit rijden. Als ik erop zit heb ik het gevoel dat hij goedloopt, zoals op de foto's. Soms vond ik dat hij zijn neus nog te veel eruit deed (ik ga er zo even een foto van zoeken) Maar als ik erop zit vind ik dat hij zo goed loopt, omdat hij anders zijn hoofd te veel naar boven doet.
Maargoed over mijn heupen, ik heb "vroegah" last gehad dat mijn linkerheup naar beneden hing... Maar ik zal proberen te letten, al vind ik dat soms nog moeilijk 
Maar ik denk dat het met die rechterhand net een moment opname was... Want hij is rechtsom heel soepel, dan hoef ik maar een kneepje te geven en doet hij het al. Dit in tegenstelling tot de linkerhand, waar ik wel eens (ja ik weet het heel fout) mijn linkerhand meer ga inwerken om het zo toch voor elkaar te krijgen.
Ik ben er nu goed op aan het letten, dat ik goed op beide handen rijd, maarja....
Gut als ik dit zo eens lees lijk ik net een beginner