Trainingsweek Academy Bartels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pientje4

Trainingsweek Academy Bartels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 18:48

Hallo Allen,

Zijn er mensen die ooit een trainingsweek gevolgd hebben bij Academy Bartels? Of mensen die deze (willen) gaan volgen?

Ik studeer deze zomer af en krijg een kado van mijn ouders Lachen Wellicht dat zij zouden kunnen bijdragen aan zo'n week Haha! Bloos

Ik hoor het graaag!!!

valencia

Re: Trainingsweek Academy Bartels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 19:30

Hoi,
Ik heb geen trainingsweek gevolgd bij Bartels maar heb er wel stage gelopen. (meer trainings maanden haha) Je gaat er geheid super veel leren en plezier aan beleven. De mensen daar zijn allemaal ook erg aardig! Ik denk (weet bijna zeker) dat je je die week nog lang gaat herrineren!!

Veel succes verder met je studie!
Groetjes!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:48

het staat op het verlanglijstje voor als mijn paard wat verder afgericht is Lachen

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:49

Ik zou hier ook graag een keer heen willen maar moet nog wel ff sparen Haha!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:30

Mijn vriend heeft wel eens meegedaan aan een Friezenweek. Is hem super bevallen!

We willen graag samen nog eens meedoen aan een 'normale' trainingsweek Lachen Dus niet speciaal voor Friezen. Ben benieuwd hoe dat gaat Haha! Je schijnt echt super veel te leren!

Ik ga maar alvast sparen.. Vork

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:51

Zoiets staat ook op mijn verlanglijstje,
maar dat gaat nog wel even duren, aangezien mijn beide viervoeters nog nooit een zadel/hoofdstel om hebben gehad (1jr en 3jr)

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 16:47

zijn er mensen die echt van plan zijn binnenkort te gaan???

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 22:22

ik wil heel erg graag binnenkort gaan.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 07:13

Momenteel is er weer een trainingsweek speciaal voor Friese paarden aan de gang. De weken (welke dan ook) zijn altijd supergezellig en heel leerzaam. Hou er wel rekening mee dat je niet gelijk mee kan doen wanneer je wilt, er wordt per half jaar een indeling gemaakt dus hoe eerder je je op de wachtlijst zet, hoe eerder je aan de beurt bent.

Karoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 07:19

Ik wil in het najaar gaan, maar de trainingsweken zijn heel snel al vol, dus je moet er snel bij zijn. Houd de site van de academy in de gaten!!!

Groetjes,
Karoena

knapmannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 07:19

Even een stipje, ik heb hier ook graag een keertje aan meedoen.

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 07:36

Ja, binnen 2 weken zou ik de nieuwe data ontvangen. Ik ben benieuwd. Helaas heb ik tot nu toe nog niemand gevonden die samen wil gaan, is gezelliger en scheelt weer 100 euro voor de kamer Nagelbijten / Gniffelen Haha!
Zijn jullie/gaan jullie, alleen (wel met paard natuurlijk Clown ) ? hoe beviel dit?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 07:56

horseyfries schreef:
Momenteel is er weer een trainingsweek speciaal voor Friese paarden aan de gang. De weken (welke dan ook) zijn altijd supergezellig en heel leerzaam. Hou er wel rekening mee dat je niet gelijk mee kan doen wanneer je wilt, er wordt per half jaar een indeling gemaakt dus hoe eerder je je op de wachtlijst zet, hoe eerder je aan de beurt bent.

Oeh, de mijne heeft net zijn eerste starts gemaakt in de B, en ik wil gaan als hij minstens M1 loopt. Moet ik nu dan al in gaan schrijven? Bloos!

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 08:39

ja wie weet....als dat zo is, dan ben ik al beetje laat geloof ik Lachen
ALs je M start heb je wel keuze uit meerdere weken, of zou je als M ruiter niet in de weken tot M niveau mogen deelnemen?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:11

Urielle schreef:
horseyfries schreef:

Oeh, de mijne heeft net zijn eerste starts gemaakt in de B, en ik wil gaan als hij minstens M1 loopt. Moet ik nu dan al in gaan schrijven? Bloos!

Hangt ervan af hoe snel je gaat! Knipoog
Nee, zonder gekheid, het verstandigste is gewoon om je op de wachtlijst te laten zetten. Je krijgt dan halfjaarlijks alle datums doorgemailt en als je je wilt inschrijven, kun je dat doen. Als je nog wilt wachten of de datums komen voor jou niet goed uit, dan schrijf je je nog niet in maar verleng je je plaats op de wachtlijst. Als je dan wilt gaan, heb je tenminste de meeste kans dat je ook kan gaan wanneer je graag wilt.
Je mag wel mee doen met een M paard in de weken voor lager niveau, en ook omgekeerd is het natuurlijk niet zo dat als je met twee vriendinnen wilt gaan en de één is Z en de ander L, dat je dan niet in de week M en hoger mag. Dat wordt best soepel gehanteerd.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:30

pientje 4 ik wil wel met je samen hoor

wat voor week wil je?

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 09:54

marloezzke schreef:

wat voor week wil je?

Ik weet t nog niet precies, ligt er ook beetje aan wat nog vrij is...het liefst wil ik natuurlijk de 6-daagse van tineke/imke....maja, es ff kijken hoe ver ik kom met het afstudeerkadootje van paps en mams, anders wordt het een goedkopere...

Hoe is trouwens de stalling voor de paarden? Komen ze ook buiten? Hoe zit het met het voer? weet iemand dat?

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:58

Ik wil volgend jaar graag gaan, met mijn dan 4-jarige paard ( hopelijk op L-niveau tegen die tijd, maar dat is natuurlijk nog even afwachten ). Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als Pientje.
En daarbij nog, mijn man wil ook graag mee, zonder paard en wil ook niet rijden. Hij wil graag zien op welke manier er training gegeven wordt, zodat hij me thuis verder kan helpen. Kan dat ook en wat zijn de kosten daarvoor?

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:00

PRIJZEN:

6 DAAGS ARRANGEMENT TINEKE/IMKE
1 persoon met 1 paard: € 997,50
2 personen met 2 paarden: € 887,50 per persoon
Kosten extra paard: € 422,50 extra persoon: € 310,00

4 DAAGS INSTRUCTEURS ARRANGEMENT MET TINEKE
1 persoon met 1 paard: € 894,00
2 personen met 2 paarden: € 758,00 per persoon
Kosten extra paard: € 338,00 extra persoon: € 354,00

4 DAAGS ARRANGEMENT MISCHA KOOT OF JENNY VEENSTRA
1 persoon met 1 paard: € 553,00
2 personen met 2 paarden: € 487,00 per persoon
Kosten extra paard: € 205,50 extra persoon: € 174,00

5 DAAGS KUR OP MUZIEK ARRANGEMENT JOOST & MISCHA
1 persoon met 1 paard: € 947,50
2 personen met 2 paarden: € 837,50 per persoon
Kosten extra paard: € 422,50 extra persoon: € 260,=

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:04

Bedankt, dat had ik ook al gevonden. Maar ik vroeg me af of die extra persoon nu ook zonder les is. Of dat ze er van uit gaan dat die persoon wel op het paard lest? Anders bel ik wel even tegen die tijd. Ik vind het anders namelijk best prijzig om iemand extra mee te nemen.
Kur op muziek week lijkt me ook leuk, alleen daar ben ik voorlopig nog helemaal niet aan toe Knipoog

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:06

Dat zou ik inderdaad ook niet weten.... zou inderdaad ff bellen of een mailtje sturen.

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:59

pientje4 schreef:
marloezzke schreef:

wat voor week wil je?

Ik weet t nog niet precies, ligt er ook beetje aan wat nog vrij is...het liefst wil ik natuurlijk de 6-daagse van tineke/imke....maja, es ff kijken hoe ver ik kom met het afstudeerkadootje van paps en mams, anders wordt het een goedkopere...

Hoe is trouwens de stalling voor de paarden? Komen ze ook buiten? Hoe zit het met het voer? weet iemand dat?

De stalling voor de paarden is prima. Ze staan op een pleintje rondom het huis van tineke op zaagsel. Uit de boxen wordt iedere dag de mest gehaald en ze krijgen een plakje stro extra. (en natuurlijk het hooi) Verder krijgen de paarden voer van de academy, hierin is de keus best wel groot.Als ik het me nog goed herriner krijgen ze 2 x per dag hooi en 4 x per dag krachtvoer. De paarden mogen (toen ik daar nog stage liep) in de (na)middag naar buiten. In ieder geval nadat alle paarden van de academy buiten zijn geweest. Dit is dus wel goed te doen. Als je nog meer vragen hebt hoor ik t wel..
Groetjes!!

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 12:14

Klinkt goed. Is wel lekker als ze naar buiten kunnen ja, zeker als ze dat gewend zijn.....
Ik wacht ongeduldig op de nieuwe dataaaaa!!!

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 12:16

erleyne schreef:
Bedankt, dat had ik ook al gevonden. Maar ik vroeg me af of die extra persoon nu ook zonder les is. Of dat ze er van uit gaan dat die persoon wel op het paard lest? Anders bel ik wel even tegen die tijd. Ik vind het anders namelijk best prijzig om iemand extra mee te nemen.
Kur op muziek week lijkt me ook leuk, alleen daar ben ik voorlopig nog helemaal niet aan toe Knipoog

Geen idee,
Ja kur op muziek lijkt me ook leuk!! Moet dan ook nog ff wachten. Nu ga ik toch maar voor de 'gewone' Haha!

pientje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-07 13:01

de nieuwe data zijn binnen!!!
Wie wil er met me meeeeee????