Judie: bedankt voor het compliment.
terorita: hij stond echt heel netjes stil tijdens de proef en dat terwij hij thuis bijna niet kan stilstaan tijdens het trainen. Echt gaan starten kriebelt wel maar ik vind eigenlijk dat hij nog iets verder moet zijn voor we de ring in gaan. Hij verdient het om echt hoge punten te hebben bij zijn echte debuut.
Odetje92: dank je.
marianna: jouw Stav is ook erg knap. Hopelijk heb je er net zoveel plezier van als ik (en Von) van Tinus.
Lydiia: niet zo heel erg veel poetswerks als wel twee keer gewassen voor al het stof eruit was. 
KarinvdM: wij waren eigenlijk een beetje teleurgesteld in de foto's maar het geeft wel een beetje een beeld van hoe hij liep. Er zijn ook nog video-opnamen gemaakt zal van de week wel eens puzzelen of ik die online kan zetten.
Frannik: hij is heel erg fijn in de aanleuning en loopt al heel makkelijk opgericht op lengte. Erg fijn dat het in de ring eigenlijk net zo makkelijk ging.
Von: het was zeker een lange dag maar doordat de paarden zich zo super gedragen hebben en jullie hulp was het toch vooral een erge leuke dag.
Mause: stoer is idd wel iets wat bij Tinus past.
GribaldiFAN: we zullen braaf een verslag plaatsen als we weer op pad zijn geweest.
MirandaFuego: dank je wel.