Foto's hebben we geprobeerd, maar fotograaf had zijn dag niet..heb nog wel een klein stukje film van mijn mobiel, let dus niet op de kwaliteit.. (om te
)Commentaar mag, graag zelfs, afzeiken niet!
Houd er wel rekening mee dat dit paard sinds anderhalve week (ong) pas weer getraind wordt. Is rond kerst nl geopereerd, 6 weken boxrust etc etc. Al met al ong een half jaar stil gestaan.
Paard is >180 wat af en toe best lastig is als je niet zo groot bent..
Oja, heb al langer dan 2jaar niet meer echt serieus gesprongen.. 'mijn oog voor de sprong' is dan ook even ver te zoeken.. En mijn houding is een beetje op dressuurstand blijven staan

Ben benieuwd wat jullie er van vinden..
Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ygvYOnu-y94

Misschien het paard iets eerder laten kijken en iets meer mee gaan boven de sprong, maar is ook een beetje moeilijk te zien op het filmpje door de zon.
Nog concrete/uitvoerbare tips?
Als jij hem inhoud gaat hij dan ook meteen naar beneden? want misschien kun je dan proberen om hem tegen te houden zonder dat hij naar beneden loopt (dus de hindernis goed ziet) totdat hij afzet. Dan pas heeft hij de ruimte nodig.
Wat een grote zeg!! Je rijdt hem netjes, vooral nadat hij een half jaar ongeveer heeft stil gestaan!! Het kommentaar is wel gezegd. Mee gaan boven de sprong, maar dat komt wel goed!! Ga zo door zou ik zeggen, dan komt het helemaal goed met jullie