Ons monster in de prijzen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Ons monster in de prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 18:37

Ja vandaag was het zover, eerste parcours in wedstrijdverband gesprongen ( we springen wel veel, maar sinds deze stakker haar winstpunt nog niet heeft mogen we niet officieel springen Clown.)
Door (te) netjes rijden van mij in de barage ben ik derde geworden haha, ik heb haar niet omgetrokken maar een stukje omgereden. Maar maakt niet uit, het was een mooi parcours!
We hadden een rondje 80 ingeschreven en een rondje 100, maar het liep zo uit dat we niet meer op de 100 gewacht hebben, volgende keer maar weer.

Afbeelding

Tadella hóudt van springen, en is dan ook in de zevende hemel als ze een parcours ziet staan Ach gut
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hahahaha links kreng *LOL*
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

En de laatste van de barage, snoeihard over de hindernis heen Haha!.
Afbeelding

Afbeelding

En ons eerste ererondje Ja!
Afbeelding

Kel en Eline, hártstikke bedankt!!

Evaa_

Re: Ons monster in de prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:38

Ze heeft er echt plezier in hé zo te zien!
Ziet er goed uit! Ja
Die roze/paarse hindernis ziet er gaaf uit!

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:38

Ziet er goed uit!! Springt sommige hindernissen met gemak!! En zde heeft er ook echt lol in!! En dat is altijd wel zo leuk om te zien!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:39

Super Esmee! *LOL*
Tadella is echt een springcrack!

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:40

Leuke foto's Esmee *LOL*
Tadell heeft dr inderdaad veel zin in Haha! leuk hoor!

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:41

Dell!

Tadella springt gewoon makkelijk rond over de hindernissen..het is niet anders! Haha!
Zag dr echt top uit Esmee! Nog even je winstpuntje en jullie kunnen doen waar jullie naar uit staan te kijken! *LOL*

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:41

Dat was me het dagje wel weer , Esmee !
Wat kan dat beest springen Wow! Echt mooi om te zien hoe je sommige eruit hebt gereden !
Als jullie je winstpuntje snel hebben kan de rest de borst al vast natmaken Cool

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:42

Wow, je had niet hoeven zeggen dat je paard van springen houd, wát een energie spat daarvan af! Maar je moet nog wel een beetje aan je houding werken, je mag veel meer naar voren en met je paard meegaan.
*wilt ook zo'n roze hindernis*

Merel_Claire

Paard kan erg goed springen zeg! Probeer de komende tijd veel te werken aan de ontspanning. Ik weet dat het moeilijk is bij dit soort paarden, maar blijven oefenen. Anders krijg je straks een probleem als het hoger wordt. Verder ziet het er goed uit en maar goed dat je voor save gekozen hebt en daarbij 3e bent geworden. Dat is veel meer waard dan een nare ervaring door "omtrekken". Succes nog met je paardje, gaat vast en zeker lukken.

Dhani

hey!! dat ziet er goed uit hoor!!! ik zou zelf iets meer meegeven op sommige foto`s. maar het zijn ook moment opnames natuurlijk Clown SUPER dat jullie in de prijzen zijn gevallen!!!
Succes met de wedstrijden!!!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 18:44

Nou dat van meegaan zou ik niet zeggen, ben juist al maanden bezig met niet zo achterlijk ver mee naar voren gaan. (volgens mij geef ik met mijn handen trouwens overal goed mee hoor?)
Vond juist zelf dat ik wel netjes zat op de foto's, nergens voor nodig om ergens op de hals te hangen, dan kan ik ook niet snel genoeg terugzitten voor de volgende hindernis.

Ik heb er express niet bij gezet dat dit paard 3/4 jaar geleden praktisch onberijdbaar was, die ontspanning is er dus niet, omdat ze het zó ontzettend leuk vind, en zo graag naar de andere kant wil, gelukkig komt ze nu al een stuk beter terug en is het niet meer van, Hé daar gaat Tadella met Esmee, maar Esmee met Tadella *LOL*

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:50

Ezumii schreef:
Nou dat van meegaan zou ik niet zeggen, ben juist al maanden bezig met niet zo achterlijk ver mee naar voren gaan. (volgens mij geef ik met mijn handen trouwens overal goed mee hoor?)
Vond juist zelf dat ik wel netjes zat op de foto's, nergens voor nodig om ergens op de hals te hangen, dan kan ik ook niet snel genoeg terugzitten voor de volgende hindernis.

Ik heb er express niet bij gezet dat dit paard 3/4 jaar geleden praktisch onberijdbaar was, die ontspanning is er dus niet, omdat ze het zó ontzettend leuk vind, en zo graag naar de andere kant wil, gelukkig komt ze nu al een stuk beter terug en is het niet meer van, Hé daar gaat Tadella met Esmee, maar Esmee met Tadella *LOL*

Maakt niet uit dat ze niet volledig op ontspanning door het parcours gaat. Dat gaat de mijne ook nog niet helemaal. Zij is namelijk ook een hittepetit. Maar probeer daar juist hard aan te gaan werken. Jouw paard kan echt super goed springen en als er nu net nog wat meer ontspanning bij komt, kan dat nog beter gaan worden zelfs. Heel veel succes!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 18:53

Jep, we zijn er ook erg hard mee bezig maar het is wel moeilijk hoor, om zo'n druktemaker een beetje in het gareel te krijgen *LOL*.
Ach en ze mag van mij ook best fanatiek zijn, dat is net dat beetje extra wat ze kan geven Haha!. Dankje!

Steffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:57

Ziet er leuk uit!
Hij vind het ook erg leuk zo te zien! Haha!
Nog veel succes met hem Knipoog

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:01

mooi paardje!!
Kijk goed op het hout mooi hoor

lisa_jpeine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:04

ziet er goed uit! en eigenlijk vind ik dat je genoeg meegeeft. leuk beessie!

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:12

Ziet er heel goed uit! Vindt dat ze een heel goeie techniek laat zien! Beter 3e worden en nette bochtjes dan 1e worden en gevaarlijks stunts uithalen Knipoog . Op sommige foto's heb ik het idee dat je paard sneller over de hindernis is dan jij Lachen , maar dat kan ook aan de foto liggen hoor, dat kan erg vertekenen. Succes in de toekomst, ze heeft echt springtalent denk ik! Duidelijk dat jullie er allebéi lol in hebben en dat is mooi om te zien.

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:23

Fantastisch !! Heerlijk om zo met je pony bezig te zijn!! Succes!

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:58

COOL! Supergoed!! Echt leuk joh! Je bent vast superblij!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:06

Die springt goed zeg! Leuk paard Ja
Ze vindt springen echt leuk om te doen zo te zien Lachen

phi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:10

Sooow, jij hebt een springwondertje onder je kont Wow! Ziet er fijn uit, lijkt op de foto alsof je iets achter de beweging zit, maar als dat niet zo voelt zal t wel gezichtsbedrog zijn Clown Denk dat je er heel goed aan gedaan hebt niet door te jagen in de barrage maar nog even op safe hebt gereden, daar zou je paard denk ik onzeker van zijn geworden. Als je haar de tijd geeft en ze wat economischer leert springen denk ik dat jullie er zeker gaan komen! Gaaf beest!

Jolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:11

heeJ
leuk paardje man:O
hij springt echt goed
Haha!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:12

Zo, jouw paard heeft een mooie en goede techniek zo te zien en op sommige hindernissen een erg mooie bascule!

Ik vind je goed genoeg meekomen.

Probeer toch wel nog meer naar die ontspanning te streven, hoe moeilijk het ook is, anders krijg je het later in de hogere parcoursen toch wel zwaar hoor. Maar goed, dat komt ook vanzelf allemaal wel!

Strohalmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:13

Leuke foto's hoor!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 20:14

Phi:
Heb je hélemaal gelijk in Ja, het is al zoveel beter geworden, we komen van hier:
Afbeelding
Clown
Ze heeft érg veel talent, maar moet dat nog een beetje leren spreiden, passend leren springen.
Maar ik vind dat we al een heel eind zijn gekomen haha Haha!.

Ze is erg streng voor haarzelf, zal ook nóóit een balkje raken, weigeren doet ze niet. Erg fijn paard, het tempo komt stukje bij beetje wel Haha!