Vorige week waren we al samen naar het bos gegaan, hij is ff een stukkie hoger dan mijn eigen Capriola, hij meet 1.65!! Cap lijkt nu helemaal een ukkie, daar maakt die zwangere buik ook niet echt voordeel van.

Maar hier dan de foto's van gisteren. Eerst ging Ciscootje(hier op bokt) hem rijden. Het is nog even zoeken en aftasten. Het paard is pas net in Nederland en vind het allemaal nog maar ingewikkeld wat wij van hem willen met rijden. Hij wil voornamelijk gewoon hard, hard, hard!! Toch is hij wel heel braaf en uiteindelijk kun je hem best aardig door de bak sturen. Ciscootje heeft in ieder geval zijn vertrouwen wel gewonnen!! Daarbij gaat het aangaloperen nu na een week al veel gecontroleerder dan in het begin. Kortom een nieuwe uitdaging met rijden maar het is wel een plaatje van een paard!

sfeertje he, zo'n stoffige bak

Toen mocht ik hem uitproberen. Heel wat anders dan mijn eigen Lipizzaner en wat een grote passen en pfff dan ga je ineens toch wel een stuk harder

Het is in ieder geval een onwijs lief en braaf paard!! Jullie zullen vast via 'Ciscootje' nog wel meer over hem gaan horen