Faron@ Jumpstyle

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle_

Faron@ Jumpstyle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 19:10

Vandaag liet ik Faron eens even lekker vrijspringen!
Hij vond het helemaal geweldig en waar ik helemaal verbaasd van stond te kijken, was dat hij zomaar (een paar keer) uit zichzelf over de hindernissen sprong.
Hier de foto's Ze zijn niet super scherp, heb niet een geweldige Camera Lachen

Eerst 2 foto's van Fleur de shet, ik was benieuwd of het met haar ook lukte, maar nee. Een paar keer samen lukte, maar uiteindelijk ben ik vaker over de hindernis gegaan dan haar. Knipoog

1. Meestal eindigde het zo:
Afbeelding

2. En als het echt moet! ...
Afbeelding

En nu Faron! Lachen (Heb een paar foto's gekopieerd van filmpjes...)

3. Eerst even lekker laten lopen...
Afbeelding

4. of stilstaan..
Afbeelding

5. Na een paar sprongetjes inspringen...
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. En dan even een klein sprongetje, wat natuurlijk niet leuk is.. toen moesten we hem even helpen
Afbeelding

Als jullie toch hebben gekeken, zouden jullie een reactie willen achterlaten, bedankt! Knipoog

Drunksheep

Re: Faron@ Jumpstyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:12

Leuke foto's, je paardje heeft d'r lol in. Gelukkig maar, want zijn springtechniek is niet al te goed Clown Hij laat zijn achterbenen te veel hangen en zijn voorbenen klapt hij niet genoeg in... Knipoog

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:13

hihi die eerste en laatste mooi verder

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:14

gave foto's daan Lachen
wat kan Faron onwijs gaaf springen zegge Ja
nu er nog op gaan zitte he Knipoog

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:15

Je ziet het slecht, maar het ziet er vrolijk en gezellig uit Clown

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 19:28

Esperanca schreef:
Leuke foto's, je paardje heeft d'r lol in. Gelukkig maar, want zijn springtechniek is niet al te goed Clown Hij laat zijn achterbenen te veel hangen en zijn voorbenen klapt hij niet genoeg in... Knipoog

Het is niet dat ik er super veel van echt techniek weet, maar hij kan volgens mij goed springen! het waren natuurlijk ook foto's van stilstaande filmpjes. Lachen
Verder weet hij wel hoe het moet, al is het niet de bedoeling, hij heeft nogal eens de neiging om over het draad van de wei te springen, dat is niet bepaald laag.

loveme schreef:
hihi die eerste en laatste mooi verder

haha, dankje Lachen

nujaro schreef:
gave foto's daan Lachen
wat kan Faron onwijs gaaf springen zegge Ja
nu er nog op gaan zitte he Knipoog

Dank je! Ja dat heb ik ook al wel gedaan hoor. Knipoog

Dniesjj117 schreef:
Je ziet het slecht, maar het ziet er vrolijk en gezellig uit Clown

Ja het zijn niet super foto's! Slechte Camera en uit filmpjes geknipt, maar hij vond het idd super Knipoog

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:35

Danielle_ schreef:
Esperanca schreef:

Het is niet dat ik er super veel van echt techniek weet, maar hij kan volgens mij goed springen! het waren natuurlijk ook foto's van stilstaande filmpjes. Lachen
Verder weet hij wel hoe het moet, al is het niet de bedoeling, hij heeft nogal eens de neiging om over het draad van de wei te springen, dat is niet bepaald laag.

Ik ben naar de keuring geweest, leer je veel van hoor, niet dat ik dit allemaal nog niet wist, maar toch. Zijn techniek is niet super Knipoog Foto's van stilstaande filmpjes of niet, maakt niet uit. En trouwens, hoog springen betekent niet goed springen.

Klik hier voor een goed springpaard. Hij werd gedeeld eerste van ongeveer 130 paarden, dat zegt wel genoeg.

Ik bedoel dit niet allemaal als commentaar, maar ik heb de bedoeling dat je weet dat je paard niet goed springt/niet met de goede techniek springt Knipoog

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 19:41

Esperanca schreef:
Ik ben naar de keuring geweest, leer je veel van hoor, niet dat ik dit allemaal nog niet wist, maar toch. Zijn techniek is niet super Knipoog Foto's van stilstaande filmpjes of niet, maakt niet uit. En trouwens, hoog springen betekent niet goed springen.

Klik hier voor een goed springpaard. Hij werd gedeeld eerste van ongeveer 130 paarden, dat zegt wel genoeg.

Ik bedoel dit niet allemaal als commentaar, maar ik heb de bedoeling dat je weet dat je paard niet goed springt/niet met de goede techniek springt Knipoog

ik snap dat hoog springen niet meteen betekend dat het goed springen is.
Misshcien is het idd niet echt een super techniek, maar ach zolang hij het leuk vind inderdaad Knipoog

( heb er trouwens geen problemen mee hoor ! Lachen )

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:42

hey daan,
Leuke foto's. Leuk dat Faron op zijn oude dag nog geniet van zo'n sprongetje. Ik vind zijn techniek wel meevallen hoor. Op foto 12 bijvoorbeeld trekt hij goed zijn beentjes in en springt over zijn rug heen. Maar wat maakt techniek ook uit hij geniet op zijn oude dag van een laag sprongetje. Misschien dat hij vroeger nog wel beter sprong.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:46

Ahjoh, wat maakt zijn techniek nou uit?
Ja oke, als jij echt wedstrijden wilt gaan springen is het niet zo handig, geen goede techniek. Maar voor gewoon zo eens af en toe een sprongetje, maakt de techniek zo veel uit. Lachen Zolang het voor de lol is, is het toch allemaal goed? Haha!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 20:03

Suzanne_k schreef:
hey daan,
Leuke foto's. Leuk dat Faron op zijn oude dag nog geniet van zo'n sprongetje. Ik vind zijn techniek wel meevallen hoor. Op foto 12 bijvoorbeeld trekt hij goed zijn beentjes in en springt over zijn rug heen. Maar wat maakt techniek ook uit hij geniet op zijn oude dag van een laag sprongetje. Misschien dat hij vroeger nog wel beter sprong.

Inderdaad, Ik zal nooit wedstrijden ofzo gaan rijden. maar waarschijnlijk viel het gewoon op. Het zal vast niet geweldig zijn.

Joscaa schreef:
Ahjoh, wat maakt zijn techniek nou uit?
Ja oke, als jij echt wedstrijden wilt gaan springen is het niet zo handig, geen goede techniek. Maar voor gewoon zo eens af en toe een sprongetje, maakt de techniek zo veel uit. Lachen Zolang het voor de lol is, is het toch allemaal goed? Haha!

Je haalt de woorden uit mijn mond Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:09

Ziet er prima uit hoor! Prima techniek, hij basculeert toch mooi op 1 van de laatste foto's! Ja Helemaal voor een diertje dat hier verder niet echt in getraind is!

Persoonlijk zie ik dit liever, dan dat beestje van de link. Oké als ze zichzelf zo vreselijk overspringen ziet het er spectaculair uit, maar het is amper uit te zitten en met zo'n dier rijd je ook geen fijn parcourtje rond Haha!

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:11

Esperanca schreef:
Esperanca schreef:

Ik vind niet dat je hieruit af kunt maken dat het paard geen goede techniek heeft. Inderdaad in het begin zie je dat hij zijn voorbenen niet ver intrekt. Maar dat is ook niet nodig met zo'n hindernis (paard kan dus ook gewoon lui zijn Clown ) op foto 12 zie je duidelijk dat als het hoger wordt, hij zijn benen veel beter intrekt. En inderdaad over zijn achterbenen ben ik het mee eens dat zie je wel op foto 13. Maar dat zie je dus maar op 1 foto, kan dus eigenlijk weer niet zo heel veel over gezegd worden Knipoog maar zo denk ik er dan over.. maarja wie ben ik Clown

groetjes margo

edit: het quoten is niet helemaal goed gegaan, maar ik hoop dat jullie het beetje begrijpen Bloos

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:17

Uit het Welkom op HAW-topic;

Citaat:
Motivatie en toelichting op het forum
HAW is bedoeld om foto's te tonen aan andere bokkers waarbij je paard getraind wordt of op een wedstrijd uitgebracht wordt. Dus eigenlijk een verslag van je training (rekening houdend met de diverse disciplines). Anderen kunnen hier opbouwende kritiek geven en tips en aanwijzingen delen.

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 20:21

Kanelly schreef:
Ziet er prima uit hoor! Prima techniek, hij basculeert toch mooi op 1 van de laatste foto's! Ja Helemaal voor een diertje dat hier verder niet echt in getraind is!

Persoonlijk zie ik dit liever, dan dat beestje van de link. Oké als ze zichzelf zo vreselijk overspringen ziet het er spectaculair uit, maar het is amper uit te zitten en met zo'n dier rijd je ook geen fijn parcourtje rond Haha!

dank je wel Lachen

Chris_Fire schreef:
Ik vind niet dat je hieruit af kunt maken dat het paard geen goede techniek heeft. Inderdaad in het begin zie je dat hij zijn voorbenen niet ver intrekt. Maar dat is ook niet nodig met zo'n hindernis (paard kan dus ook gewoon lui zijn Clown ) op foto 12 zie je duidelijk dat als het hoger wordt, hij zijn benen veel beter intrekt. En inderdaad over zijn achterbenen ben ik het mee eens dat zie je wel op foto 13. Maar dat zie je dus maar op 1 foto, kan dus eigenlijk weer niet zo heel veel over gezegd worden Knipoog maar zo denk ik er dan over.. maarja wie ben ik Clown

groetjes margo

edit: het quoten is niet helemaal goed gegaan, maar ik hoop dat jullie het beetje begrijpen Bloos

Ik begrijp het helemaal! en zie het ook. Knipoog

Esperanca schreef:

Citaat:
HAW is bedoeld om foto's te tonen aan andere bokkers waarbij je paard getraind wordt of op een wedstrijd uitgebracht wordt. Dus eigenlijk een verslag van je training (rekening houdend met de diverse disciplines). Anderen kunnen hier opbouwende kritiek geven en tips en aanwijzingen delen.

Ik heb hier ook zeker geen problemen mee hoor. Maar ik geef er alleen antwoordt op Knipoog

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:42

Esperanca schreef:

Citaat:

Wat bedoel je met deze motivatie en toelichting? Er staat namelijk constructieve kritiek... Lachen Weet je wat dat betekent? "Constructieve kritiek is het gegrond en beargumenteerd geven van een mening over het werk van anderen, met als doel het helpen van die ander in het verbeteren van zijn werk." Wat jij doet, dat heet destructieve kritiek en werkt juist demotiverend. Dat is wel zó makkelijk... Laten we het hier gezellig houden.

Nou heb ik bijna geen verstand van paarden, laat staan springtechniek. Maar één ding weet ik wel! Het gaat er niet om wat of hoe je rijdt. Het gaat erom dat je rijdt en hier veel plezier in hebt. Zo te lezen zit dat bij deze dame helemaal goed. Ja Daar kan jij nog een hoop van leren! Knipoog

Trek je er niks van aan Daniëlle en ga zo door! De foto's zien er erg leuk uit! Lachen

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 20:53

Esperanca schreef:

Hij springt misschien niet als dat paard, maar dat is ook niet nodig natuurlijk. Hij kan dan niet super goed springen, maar hij doet het ook niet fout! En het vergelijken met zo'n paard is natuurlijk wel wat he, dit is gewoon een vrije tijds paardje, waar niet zo heel veel van verwacht wordt Lachen

Snader schreef:
Trek je er niks van aan Daniëlle en ga zo door! De foto's zien er erg leuk uit! Lachen

Dank je wel! Lachen

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:18

Danielle_ schreef:
En het vergelijken met zo'n paard is natuurlijk wel wat he, dit is gewoon een vrije tijds paardje, waar niet zo heel veel van verwacht wordt Lachen

Dat zie je helemaal goed! Lachen Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat iedereen kan rijden als Anky en een "Salinero " heeft. Daar gaat het ook helemaal niet om! Paardrijden is een hobby, geen verplichting waarvoor je moet presteren.

Er zal wel een reden voor zijn, dat ze op deze manier reageert. Maar dat heeft verder weinig met jou of je foto's te maken. Dat is haar gebrek en dat moet ze verder zelf uitzoeken, zolang ze er anderen maar niet mee lastig valt. Negeren dus die hap, ze is al die aandacht van jou niet waard meid... Knipoog

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:23

Kom jongens "euh vrouwen" Haha! , laten we het gezellig houden zodat na 5 pagina's TS haar topic niet gesloten moet worden.

Faron heeft er duidelijk plezier in, de shet wat minder Haha!
Leuk dat ie voor zijn oude dag ook nog eens wat balkjes te zien krijgt Knipoog

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 21:32

whisperramse schreef:
Kom jongens "euh vrouwen" Haha! , laten we het gezellig houden zodat na 5 pagina's TS haar topic niet gesloten moet worden.

Faron heeft er duidelijk plezier in, de shet wat minder Haha!
Leuk dat ie voor zijn oude dag ook nog eens wat balkjes te zien krijgt Knipoog

haha idd, Fleur vond het vreselijk. Van haar hoefde het allemaal niet. (heb het daarom ook maar niet te lang gedaan, wordt voor haar wat anders verzinnen Vork )
en Faron die vind het allemaal geweldig, vind het zelf ook leuk om te zien dat hij er zoveel plezier in heeft! Lachen

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:10

Ik vind dat die oude bak nog redelijk goed springt!
En hij heeft er lol in, leuk hoor Ja
Je kunt die hindernissen best ohz springen Lachen

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 16:09

Chris_Fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 17:06

Esperanca schreef:

Citaat:

Ik zeg dit niet om jou af te kraken. Ik zeg dit alleen om te vertellen hoe IK naar de foto's kijk. En ik haal uit de foto's dat Faron niet zo'n hele belabberde techniek heeft. dit is niet aanvallend op jou bedoeld. Iedereen heeft een andere kijk op de foto's Knipoog

Ik vind het leuke foto's en zie dat Faron er plezier in heeft. Knipoog

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 21:28

dat filmpje doet het hem! geweldig zeg! Hij heeft er echt plezier in! Fleur straalt het ook uit Tong uitsteken

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 21:30

_Rianne_ schreef:
dat filmpje doet het hem! geweldig zeg! Hij heeft er echt plezier in! Fleur straalt het ook uit Tong uitsteken

haha ja.. "hohoho!... pff ohh knuppel" Clown
FLeur vind het geweeeeldigg... Koe