)Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
lotteluvah schreef:Super leuke haf, setje is ook erg gaaf!
Ik vind het er echt goed uitzien!
Zeker als ze al een jaar niet gereden heeft.
Echt netjes!

haha jij heet ook Charlotte vandaar
Rijdt Charlotte nu helemaal geen paard meer? MarchaL schreef:Dat dekje staat Azra goed! En charlotte zit er netjes opRijdt Charlotte nu helemaal geen paard meer?
CharlotteP schreef:Nee rijdt helemaal niet meer. Vorig jaar ben ik voor het laats een keer bij Macho gaan kijken en heb er nog even op gezeten, maar verder niet meer.
Leuk dekje zeg
MarchaL schreef:CharlotteP schreef:Nee rijdt helemaal niet meer. Vorig jaar ben ik voor het laats een keer bij Macho gaan kijken en heb er nog even op gezeten, maar verder niet meer.
Aha, nou even offtopic dan; Alles goed met Macho?
Leuk dat je iig zo nu en dan met Azra kunt rijden
Barbie1986 schreef:Setje staat Azra goed zeg!
Die spijkerbroek en blauwe jas doen alleen weer een beetje afbreuk aan het geheel

Setje staat echt goed, chique hoor Azra in de bandages! Ik zal binnekort eens foto's komen maken van jou en Azra.
Charos schreef:Ik zit er niet op, ik ben allang weer wedstrijden aan het rijden :-)
Vriendin van me (CharlotteP op bokt) zit er op, ze heeft al meer dan een jaar niet gereden omdat haar pony verkocht is en ze een half jaar in Oostenrijk heeft gezeten.
Charos schreef:Haha ja oke 22e weer