Toch nog wel een paar. Nog 7 nachtjes slapen en dan maken Lotus en ik ons B-debuut. Ik rijd Lotus voor iemand anders, die er zelf tabak van had om constant met hem te moeten vechten/klooien. Het is een echte staker namelijk, en nog een zeikerd ook. Nu, 2 jaar later, zijn we dus bijna zo ver dat we B kunnen starten. HIj was door de eigenaresse al wel eens L gestart, maar zonder winstpunt, dus we mogen gewoon onderaan beginnen. Nou ja, genoeg geouwehoerd: de foto's

Eerst telt alleen maar voorwaarts, hij loopt dan ook nog helemaal uit elkaar.

We pakken al wel eens een pasje wijken mee. Lotus houdt de fotograaf goed in de gaten

In galop duikt hij nogal erg naar beneden, maar dit is ook wel een heel fout moment.

En nog een fout galopmoment, de kracht spat er niet echt vanaf, het lijkt net of hij moet piesen.

En zijn mooie hoofd maar weer eens. Voor de oplettende meelezer: zijn kuif zit er dus nog steeds op.....nog 7 dagen en dan moet hij er echt af zijn, anders mag ik niet meerijden van zijn eigenaresse. Ik loop het steeds uit te stellen

Volgende keer zal ik aan mijn man vragen of ik de foto's op rijtechnisch gebied mag selecteren, en niet hij op fotokwaliteit. Nu kan je er eigenlijk nog niks van zeggen. Voor de rest zie ik er echt te dik uit in die rijbroek. Jammer dat hij zo lekker zit, anders had ik hem niet meer aangetrokken. Nou ja, denken jullie dat we geen modderfiguur slaan volgende week?
De rest van stal had vandaag trouwens een rustdagje. Die kan je zien op:jong talent@rustdag

, mijn paard is ook redelijk lang, en daardoor moeilijk korter te maken in z'n hele lijf. Maar dmv die overgangen enz. zal je de achterhand activeren, en dan is het ook makkelijker om het wat kleiner te maken in z'n hele lijf 

zonde , hij is zo mooi en hij wordt toch gevlochten..
!