Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als je je paard wilt verpesten ben je goed bezig!
Liezel1 schreef:meid, waar ben je mee bezig???
als ik je paard was geweest had ik na die eerste sprong mn benen echt niet meer opgetild voor je!!!
jullie zijn niet mee in de beweging en houden hem voor ook nog eens strak...
je hebt een heel lief paard, maar je bent er blijkbaar niet echt zuinig op.....
CxX schreef:Liezel1 schreef:meid, waar ben je mee bezig???
als ik je paard was geweest had ik na die eerste sprong mn benen echt niet meer opgetild voor je!!!
Sorry hoor het is helemaal niet zielig! en ik vind nou niet echt aardig an je dat je zo bericht neer zet!

CxX schreef:Liezel1 schreef:meid, waar ben je mee bezig???
Sorry hoor het is helemaal niet zielig! en ik vind nou niet echt aardig an je dat je zo bericht neer zet!
Scotty__ schreef:Jullie gaan niet mee, trekken aan die teugels om in evenwicht te blijven.
En dit is gewoon slecht voor zijn rug.
Ik snap niet dat je dit kan doen.
Ik ga met de reactie van liezel1 mee, ik vind dit belachelijk.
Het kan wel leuk zijn, maar is het ook GOED voor je paard.
Aan jou reactie te lezen kan het je niet echt veel schelen, Penny.
CxX schreef:Scotty__ schreef:Jullie gaan niet mee, trekken aan die teugels om in evenwicht te blijven.
Nou wat zijn jullie toch allemaal lkkr aardig vertel me maar hoe ik het dur af haal dan haal ik ze er af! een Paard kun wel wat hebben hoor! en jullie kenne me niet een tuurlijk kan het me wat schelen we weten heus wel waar we mee bezig zijn hoor en we doen dit ook niet daagelijks! we doen dit nooit
niet dus!
CxX schreef:Scotty__ schreef:Jullie gaan niet mee, trekken aan die teugels om in evenwicht te blijven.
Nou wat zijn jullie toch allemaal lkkr aardig vertel me maar hoe ik het dur af haal dan haal ik ze er af! een Paard kun wel wat hebben hoor! en jullie kenne me niet een tuurlijk kan het me wat schelen we weten heus wel waar we mee bezig zijn hoor en we doen dit ook niet daagelijks! we doen dit nooit
xLaus_ schreef:Dit vind ik indd ook een beetje erg..
Ik geen nu direct eerlijk toe, ik heb het ook een keer gedaan met mijn haflinger, een kruisje, van 20 cm, 1 sprongetje...
samen met mn vriendin die echt niks weegt, ik ook niet, en goeed meegaan met de beweging
Dit alles zie ik bij jullie niet terug, niet meegaan, en wel hoog springen!!
nee dit vind ik niet kunnen!