.Maar kom, ik wil dit topic toch nog aan hem scheneken! Na die 5 verschrikkelijk mooie jaren dat ik van hem kreeg! Ik zal hem ontzetend missen!
Ook zeker omdat ik weet dat hij misschien een huisje heel ver van mij krijgt! Maar ik hoop echt op een super goed huisje! Want dat verdient hij, echt waar! We hebben onze goede en onze kwade dagen gehad maar we zijn er gekomen! Valentino is ECHT een SUPERpony! Zo eentje vind ik nooit meer.Even aandachts puntjes:
*Ik kijk heel kwaad op de foto's
Maar ja zo kijk ik nou eenmaal als ik geconcentreerd ben!*Het lijkt ook of hij niet hoger meer kan maar dat kan hij wel. Hij heeft nooit overschot (te lui
) maar laat het hout wel mooi liggen. Dat is zijn stijl!*Mijn voeten naar binnen

*Het was ook al lang geleden dat we nog wat hoger waren gegaan dus wist even met mijn handen geen blijf

Nuja hier de foto's dan:
1. Mini huppeltje
2. Galopje, aanrijden denkik, die lieve oortjes

[img][http://www.mijnalbum.nl/Foto=RSOEFF8D/img]
3.Kruisje
4.Niet op m'n kop letten, hier wou hij net eventjes de leiding overnemen. En z'n bitje vast nemen dus moest ik iets meer vragen. Wahaha, die oren

5.Wat is zo'n kruisje toch leuk

6. Enja, hij kwam diep. Maar heeft vlug alles omhoog gegooit en is er veilig en wel overgeraakt!
7.Whiieeee, hij kan het zelf zonder zijn ogen open te doen!

8.Leeeeeuk
9.Oxer, hier heeft hij geen overschot, maar dat heeft hij nooit.
10.Actie!!!! Hij heeft nog een knallende bok gegeven en zo is het hout dus wel blijven liggen! Ook even goed laten weten in welke galop hij moest landen. Soms gaat dat nog moeilijk.
Mijn tot fotograaf gebombardeede vader had geen zin om nog foto's van Va Tout te trekken...
Maar met deze van mijn schatje ben ik wel super blij!!!!!
Commentaar over cap is NIET gewenst. Ik ken het risico.
Rijtechnische zeker wel!
Groetjes,
Flavia

Bedankt! 
)
Daar is ons vertrouwen te groot voor
! Bedankt! Tsja, ik verwachte niet anders dan cmmentaar hoor. Ik wil gewoon nietworden aangevallen met: en zet nu een cap op want ....