Stitch @ eeh, work?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Destinietje

Stitch @ eeh, work?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 00:34

Stitch vond dat het weer tijd werd voor een nieuwe cursus. Na een geslaagde cursus "stuiteren met Stitch" volgt vandaag "succesvol worden in de hoge school dressuur met Stitch" viewtopic.php?f=10&t=404818&start=0&st=0&sk=t&sd=a.
Hij doet zijn best, en niet elke sprong gaat nog even goed. Daarbij was hij niet helemaal in vorm gisteren.
Hier alvast deel 1, wellicht komt er nog een deel 2 t.z.t.

De instructeur:

Afbeelding

We beginnen met de een klein stukje warmlopen:
Afbeelding

Ben hierin vooral niet te lief, kantel her en der, en laat vooral niet los, dit kan het latere springen negatief beïnvloeden:
Afbeelding

We gaan beginnen met de eerste stap. Op zijn plaats, goed tegen de hand, galloperen:
Afbeelding

Hierna volgt de eerste beheerste sprong, Capriool genaamd. De bok in de lucht wil niet altijd lukken voor de camera:
Afbeelding

Probeer hierna een Levade. Schuif je achterhand er wat onder, ga mooi zitten, en doe het vooral op je gemak Slapen :
Afbeelding

Na al deze zware oefeningen is het ondertussen wel genoeg geweest. Het baasje is je beu, de hoeveelheid omstanders neemt toe, de camera's worden gepakt, en de lol is eraf. Eindig nu met een Spaanse pas:

Afbeelding

Is je baasje je nou écht beu, kun je dit beter niet elke dag oefenen, dan is de kans groot dat je binnen de kortste keren dakloos bent. Kan je baasje er wel om lachen, kun je deze oefeningen dagelijks herhalen, zodat je snel klaar bent voor het grote werk, zoals mensen dat noemen: Wenen!

Met dank aan Toekie voor de goede kwaliteit fotos, en met dank aan mijn altijd lieve en meewerkende Stitch voor het fantastisch mooie en prettige beeld dat deze fotos geven over onze vorderingen in de dressuursport. Hamer ROFL

Commentaar is niet nodig, daar heb ik les voor, en ik vond mezelf al heel stoer dat ik mijn setjesloze, laarzenloze, en met slof op de foto stuiterende paard op bokt durfde te zetten.

Morgen hopelijk na anderhalf jaar een keer gewone rijfotos, hihi!

Ojajoh

Re: Stitch @ eeh, work?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 00:41

lef en gratie voor het op bokt durven zetten en altijd weer op durven stappen Haha!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 00:48

Hahahaha!! Stitch heeft het goed onder de knie. Nog even oefenen en hij is rijp om naar Wenen te gaan.. Knipoog

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 00:52

Ja, de afgelopen week had ie al een paar keer bijna een enkeltje gekregen, hihi! Het is dat ik altijd wel kan lachen om die smoel van m, je zíet hem echt denken: "cool hé?! Ben ik niet ubergrappig!??" Pling En stiekum krijgt ie het ook altijd voor elkaar om grappig te zijn, hoe erg ik hem ook kan wurgen Haha!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 00:58

Leuke foto's, volgens mij is je paard behoorlijk lastig!
Die valfoto's in je profiel zijn ook heel grappig Clown
Knap dat je er nog op durft te stappen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 01:02

is stitch niet het paard waarvan er een hele tijd terug foto's geweest zijn 'hoe je baasje kwijt raken in 12 stappen' oid? Haha! In dat geval klopt de stelling 'jong geleerd is oud gedaan'. Herhaald ie dit grapje nog vaak? Nagelbijten / Gniffelen

Super dier vind ik het nog steeds!

edit; zie nu pas delink waar die foto's in staan. Ja dus Haha!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 01:05

haha, hij bokt al meer als een jaar niet meer (ok, 1x misschien nog) echt gemeen. Hij dreigt alleen nog maar, beetje bluf haha! Het hobbelen wat ie nu doet, is absoluut niet te vergelijken met het vuile bokken van 2 jaar geleden, gelukkig!
Tis echt een lieverd geworden, alleen als ie boos is, of hij vind iets moeilijk laat ie dat dúidelijk merken,maar dat betekend nu gewoon dat ie wat huppelt en knort haha!

Het is dus inderdaad dezelfde ja, leuk dat je hem leuk vind, ik zal het doorgeven. Hij vind zichzelf overigens ook erg leuk.
Laatst bijgewerkt door Destinietje op 30-03-07 01:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 01:06

bekijkt nu pas het profiel Bloos

wat een geweldig eerste stuk in je profiel,bravo!! OK dan!

en dat jij nog zo dapper bent Nagelbijten / Gniffelen
geweldig hoor Haha!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 01:53

Whaha oeoeoe Iris, jij hebt lef. De laatste keer dat jij onvrijwillig van Stitch 'stapte' was de eerste keer dat ik met Bonanza bij ons op stal ging rijden. Dat was een interessante ervaring. Net een verhuizing achter de rug, een vreemde omgeving, een vreemde bak, een mederuiter met een stuiterend paard gevolgd door een hysterisch rennende viervoeter zonder bestuurder/remmen. Gelukkig heb ik een brave. Schijnheilig Lovers

Ennuhh, graag gedaan hoor. Ben alleen wel van mening dat de foto's een stuk mooier kunnen. Moet alleen nog ontdekken hoe... Huilen van het lachen Ik heb een voorstel; als jij en Stitch nou weer een paar Spaanse rijschool-oefeningen doen, dan schiet ik betere plaatjes. Oja, wel met stang en trens!! Eitje... toch? *LOL*

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 02:01

Hahahaha ja joh, stang en trens & slof, daar loopt ie nog veel beter op, denk dat het de sprongen ook ten goede zal komen. Een zweep en een paar sporen doen het overigens ook goed, hihi! Je mist trouwens een keer. Een maand of 2 geleden ben ik nog 1 maal onvrijwillig afgestapt, gelukkig heb ik daarvan geen menselijke getuige.
Maar morgen gaan we Stitch zijn andere kant eens op de gevoelige plaat vastleggen, anders krijgt bokt zo'n slecht beeld van mijn lieve ezelige dokus.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 02:22

Ohhh echt?!? Tjeeeee zeg... dat we dat gemist hebben... tsss...

We gaan het gewoon opnieuw proberen morgen (het rijden he). Pling Vork

jacqueline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 02:51

geweldig haha vooral je profiel!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 05:25

Wat kan jij leuk schrijven zeg, heb met genoegen je profiel en topic gelezen!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 06:54

Dapper hoor, dat deze foto's op bokt durft te zetten. Met slof nog wel.
Ik houd wel van een paard met zoveel humor en zo goed meewerkt om leuke foto's te maken.! Haha!

Heidi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 07:16

VInd he thee ldapper dat je dit doet ook hoor. Maar heb je er wel eens aan gedacht je paard door een goede arts te laten checken in zijn lijf. Paarden doen dit soort gedrag echt niet voor hun lol vertonen. Hoe leuk je het ook lijkt te vinden. Die humoristische kop van hem zie ik niet. Zie alleen dat hij het niet naar zijn zin heeft. Heb je profiel niet gelezen hoor en misschien heb je hem al helemaal laten checken.
Zou het zonde vinden als zo'n leuk, mooi paard de handel ingaat me tsticker onhandelbaar terwijl er misschien een simpele oplossing voorhande is. Er zijn namelijk al zoveel paarden waar dit mee gebeurt nietwaar?

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 07:28

hoe durf je dat paard met slof te rijden pfffff zo braaf en dan dat gemene ding...

WHAHA nee flauwekul natuurlijk... maar jeetje wat blijft hij knap zeg ik vind hem echt geweldig alleen ehh idd hij mag wel eens wat minder ondeugend worden hij doet zijn naam eer aan

en nu even serieus
vind het heel heel knap dat je door zet met hem echt waar

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 07:58

Ik vind dat hoofd van jou paard zo geweldig,
aan de eerste foto zie je al dat hij iets van plan is.

Wel fijn dat hij een stuk braver is geworden,
en succes in wenen Haha!

Cil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 08:54

Stitch doet me denken aan mijn paard, volgens mij praten die 2 onderling stiekem.. Knipoog
Als ik die foto's zo zie is het precies hoe het er bij ons af en toe eraan toe gaat. Clown

Als je maar Lol hebt! Haha!

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 08:59

Geweldig ondeugend paard Haha!

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:00

geweldige deze cursus weer
maar ik laat hem liever niet aan mijn paardje lezen
Hij heeft ook al van die rare ideeen...
Heel veel succes en plezier samen verder

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:09

hahaha, kan ik me nog inschrijven voor deze cursus????
Ik heb een dame, die me probeerd eraf te krijgen, vooral als er publiek staat, misschien handig dat ze elkaar even wat tips geven ROFL ROFL

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:19

Wat heb jij een onwijs gaaf paard Lachen
Hij kan trouwens tussen het bokken door wel leuk sjouwen hoor! Jullie zijn wel een combinatie om rekening mee te houden volgens mij Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ezter op 30-03-07 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:21

ik heb dat topic ook gezienn 14 stappen waren het echt niet
normaal wat voor tijdbom jij onder je kont hebt lopen

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:22

hmm maar in je profiel staan ook wel weer mooie brafe foto's.

Wat een malloot zeg!

Oydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:36

In 1 woord GEWELDIG hoe je dit schrijft. Ik heb me rot gelachen! ( ook door je profiel trouwens ) Ik vind het knap dat je blijft doorzetten met dit ondeugende paard. Veel succes samen!