Citaat:
Alleen bij het wijken geeft ze de hulp volledig omgekeerd: als je zoals hier naar links wijkt, dan hoort net je linkerbeen een ietsiepietsie naar achter en het rechterbeen houd je op de plaats.
Volgens mij geeft ze de hulp wel goed, alleen heeft ze haar zweep in de 'verkeerde'/andere hand...
Citaat:
Dank je, ik denk dat kinderen van wie de ouders zelf ook gereden hebben bevoorrecht zijn. De ouders weten namelijk hoe leuk het is en kunnen hun kinderen zelf helpen met alles
Bevoorrecht! Wat je zegt. Ik ben altijd wel een beetje jaloers geweest op die kinderen. Mijn ouders zijn helaas geen grote paarden fans. Kwamen wel altijd trots bij wedstrijdjes kijken toen ik nog jong was, maar een paard kopen voor dochterlief..... dat zat er toch echt niet in. 
Gelukkig heb ik mijn droom nu zelfstandig uit kunnen laten komen. Sinds januari dit jaar heb ik mijn eerste eigen paard. Echt geweldig, maar nog steeds een beetje onwerkelijk!!
Zeg maar tegen je dochter dat ze blij moet zijn met zulke ouders... voor zover ze dat nog niet wist! haha!