Jammer genoeg dacht de les er ook zo over en ging in de grote buitenbak. De kleine buitenbak was nog best zwaar dus ben ik op de wei gaan rijden. Hier istie altijd een beeeetje ontstuimig. Dus ik was gestart met slof om te kijken hoe hij weer zou zijn.
Daarna hem toch maar af gedaan. Alleen was meneer niet echt in het humeur om serieus te doen..
Hij had teveel energie haha!
Een van zn "fan's" (een meisje dat hem weleens poetst en vertroeteld) had de foto's gemaakt en er maarliefst 130 geschoten in een half uur haha! Jammer genoeg waren er veel bewogen en was ik regelmatig onthoofd haha..

1. Nog met slof

2. En alweer zonder

3.

4. Deze is wel mooi alleen jammer genoeg bewogen

5. Uitgestrekt drafje

6. Zien jullie ook dat kabouterje waar Toy naar kijkt??

7.
Toen besloot ik dat ruzie maken geen zin had en heb ik hem even lekker uit laten galoperen. En dan beginnen we morgen gewoon serieus opnieuw!

8.

9.

10.

11.

12.

13. En nog eentje met zijn trouwe fan die hem uit mocht stappen. Dit meisje is echt helemaal weg van hem en poetst hem ook als ik niet kan. Jammer genoeg rijdt ze pas een jaar en kan ze hem niet echt rijden maar uitstappen vind ze ook al geweldig.
Eigen commentaar:
- Rechtop zitten
- Tenen naar binnen hakken naar beneden...
- Toy moet ronder lopen maar dat zat er vandaag echt niet in
- Het algehele plaatje is niet echt ontspannen
Ik wil graag opbouwende kritiek. Toy is een heel moeilijk dier en heeft flinke kuren.
Alle tips over hoe ik hem er doorheen kan krijgen als hij zo is zijn welkom.
Mijn instructrice geeft heel goed les en daar leer ik ook veel van maar wie weet hebben jullie weer andere tips..
OHJA en houdt het vriendelijk!

Misschien je beugels een gaatje korter tijdelijk? Kan je ook beter je hakken uitdrukken, nu trek je ze vaak op.