Dit was de tweede keer dat ik op hem reed, verwacht dus niet te veel

Commentaar mag, maar hou het netjes en vergeet niet dat dit pas de 2e keer op hem was..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je hebt een nette houding waar menig ruiter jaloers op zal zijn. Ben zelf wel voorstander van hogere handhouding.
Veel plezier met Lowie!
Laura24 schreef:Mooi paard, en je rijdt erg netjes! Alleen, zie ik het verkeerd, of is je paard wat aan de iele kant?
Laura24 schreef:Mooi paard, en je rijdt erg netjes! Alleen, zie ik het verkeerd, of is je paard wat aan de iele kant?

Needje schreef:Iel? Weet niet hoe dik jullie paarden zijn dan.![]()
Hij ziet er in sportconditie uit nar mijn idee!
Ziet er goed uit! Gaan jullie vast heel veel plezier aan beleven!
Needje schreef:Iel? Weet niet hoe dik jullie paarden zijn dan.![]()
Hij ziet er in sportconditie uit nar mijn idee!
Ziet er goed uit! Gaan jullie vast heel veel plezier aan beleven!
Giorgio_x schreef:leuk paarD! Is Giorgio de hengst die uit Mexico komt? dat is ook de vader van mijn pony;)
niceboy16 schreef:Leuk paardje, ziet er fijn uit. Je hebt nette houding, alleen vind ik het persoonlijk mooier als je je handen wat hoger zou houden. Veel plezier nog met m!
a: , zeker als dit de 2e keer pas is
!
RyantJ schreef:vind 't er netjes uitzien hoora: , zeker als dit de 2e keer pas is
!
maar met z'n 1.80 hoog, ben jij geloof ik ook niet klein, want jullie staan goed bij elkaar![]()
succes verder met 'm
Maar vind dit eerlijk gezegt toch echt wel wat aan de grote kant