Heey,Vandaag was er een clubwedstrijd op onze manege en had ik me ingeschreven op twee pony's.
Een van die twee pony's, was de haflinger Nalex. Ik rijd nog niet zo heel lang op hem, misschien twee maanden nu. Ik heb een paar maanden geleden een keer een wedstrijdje met hem gereden omdat de pony waar ik eigenlijk op mee wilde doen, plotseling kreupel was. Na die wedstrijd vond ik hem eigenlijk toch wel leuk en ben ik er vaker op gaan rijden. Foto's van die wedstrijd staan hier; viewtopic.php?f=10&t=678342&hilit=ezel+Nalex ik vind dat er toch wel wat verbetering in zit!
Vandaag was Nalex erg druk en drammerig in de buitenbak met inrijden en in de proef zelf was hij zo lomp om tot twee keer toe buiten de ring te vliegen. De eerste keer in draf, toen zijn we gewoon verder gereden, maar de tweede keer in galop en maakte hij een rare sprong zodat ik er af lag.
Gelukkig geen pijn gedaan, maar wel heel veel lol. De foto's zijn bijna alleen van het inrijden. Van commentaar kan ik leren, maar wel graag opbouwend!

Marieke en Miranda, bedankt voor de foto's en het groomen!

[1] Lekker bekkie van Nalex

[2] Geen idee wat ik hier aan het doen ben, maar oke..

[3] Drafje

[4] Kapstokjes

[5] Strekken

[6]

[7] Die voorpluk van Nalex

[8] Galop
Houding is vet bagger hier, maar het is ook niet zo'n goed moment. 

[9]
Weer die voorpluk, vind ik zo schattig!
[10] En nog een foto tijdens de proef, poging tot uitstrekken in draf.

Vind het er echt heel leuk uitzien!

Ik blijf het een mooie haf vinden om te zien en het rijden op de foto's ziet er keurig uit! 
Paard loopt erg netjes over het algemeen genomen
! Gaaf!!
Hij heeft er ooit wel een gehad volgensmij..
) haha
) maar verder, no comment