CtjeLief schreef:ik zie je op alle foto's met de sporen in de pony zn zij, je moet of snel je tenen naar binnen gaan doen, of je sporen er af halen! je moet je hakken niet telkens optrekken om te drijven, dit moet je met druk vanuit je benen doen, je zit kan ook verbeteren door ook minder naar beneden te kijken, maar schouders naar achter en trots vooruit kijken! (je zit zelfs een beetje scheef door hoe je naar je pony kijkt) probeer je handen wat hoger te houden en hem niet naar beneden te dwingen (weet niet of je dat doet hoor, maar zo lijkt het beetje op de foto). als je aan deze punten werkt zal het al een fijner beeld geven! komt vast goed! ik denk alleen dat je sporen onnodig zijn, leer hem eerst op het been rijden alvorens je met sporen gaat rijden, als je later een hoger niveau zou gaan rijden, zal hij niet meer reageren op de spoor, terwijl deze juist voor de verfijning van hulpen is bedoeld!
verder: leuke pony en een hippe kleur!!
Over die sporen wil ik wel even in gaan.
Ik heb nu de kans on heel bokt over me heen te krijgen, maar het is hoe ik het vind.
Hij is bijna niet zonder sporen naar voren te krijgen.
Als je kijkt naar me kuiten, dat zijn best flinke, ook daar mee krijg ik hem niet zo voorwaarts als ik zou willen.
Ik ben er mee bezig om hem prikkelbaarder aan me been te krijgen, maar dit wil niet echt.
Over die beugelriemen, de een zegt het zit goed zo, de andere zeg het moet korter.
Ik weet het niet nu..