Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Liesje_Lover schreef:Heb je les? Het lijkt me handig om dit met je instructrische uit te vogelen.. is hij net 3? Lijkt me ook een beetje jong verder.

Cassidy schreef:Een driejarige en al zo'n portfolio aan problemen? Heb je hem soms zelf ingereden? Hoeveel ervaring heb jij met inrijden van paarden?
Dat is idd wel erg veel. Toch maar les nemen misschien!? En als die pas 3 is kan je ( of iemand anders ik weet het niet ) hem misschien te vroeg of fout in hebben gereden? Misschien is hij nog aan het puberen? Cassidy schreef:Een driejarige en al zo'n portfolio aan problemen? Heb je hem soms zelf ingereden? Hoeveel ervaring heb jij met inrijden van paarden?
Yritja schreef:Cassidy schreef:Een driejarige en al zo'n portfolio aan problemen? Heb je hem soms zelf ingereden? Hoeveel ervaring heb jij met inrijden van paarden?
Zou ik ook graag willen weten voordat ik conclusie's trek
XxSultanxX schreef:Cassidy schreef:Een driejarige en al zo'n portfolio aan problemen? Heb je hem soms zelf ingereden? Hoeveel ervaring heb jij met inrijden van paarden?
jaa.. ik sta hier ook van te kijken... wat een lijst met problemen zeg !
waneer is hij/zij hier mee begonnen? en waneer is hij/zij beleerd?
runningkawa schreef:4 jaar is ook maar weinig voor zo'n jong paard...zeker als dat voornamelijk manege les is
Ga aub met spoed! goede les halen
Anders komen er nog wel engere dingen op je lijstje te staan

runningkawa schreef:4 jaar is ook maar weinig voor zo'n jong paard...zeker als dat voornamelijk manege les is
Ga aub met spoed! goede les halen
Anders komen er nog wel engere dingen op je lijstje te staan
..