Mijn vader was zo lief om langs te komen
Hij kan alleen niet echt foto's maken; had soms juist t niet mooie moment te pakken ipv de mooie 
K heb eigenlijk de hele herfst en winter niet kunnen ryden, ivm de bak (óf modderpoel óf bevroren). Heb meteen "geoefend" met bandages rijden en reflecterende beenbeschermers (had ze nog nooit mee gelopen.. en ze waren eng
). K ga namelijk aankomende dinsdag voor t eerst echt met der lessen (bij De Klomp) en moet dan door t donker over de weg. Eigen commentaar: tenen naar binnen (auw voor mn knieëen maar das wennen), oppassen dat k mn handen niet te laag houd, paard kantelt hoofd bij wijken (voor de eerste x maar wel op letten), meer activiteit vanuit de achterhand (bergopwaarts), schouders soms meer naar achteren, beugels kunnen gaatje langer (luiheid), bij keertwendingen achterhand meer op de plaats, de travers minder "goed" ryden, paard mag nog wat afvallen.
Commentaar is welkom, zeer welkom !

(mn houding is trouwens al duizenden malen beter dan eerst, maar is t nog niet)
1. Zo lijkt ze helemaal dik..

2. Oeii das spannend; instappen

3.

4. Das eng daar

5. Verlichte zin maar ff

6. Netjes (toch ?)

7.

8.

9.

10.

11. Het kantelen dus..

12.

13.

14. Charming; einde bok

15. Ff zonder zadel uitstappen (wat niet werd gewaardeerd
)
mooi beessie mijn commentaar heeft de rest al gegeven. Maar heb je de hele herft/winter dan niet in de bak gereden ? Wij hebben ook een buitenbak en daar rijd ik ook gewoon in ook als het nat is. Ree je dan buiten met je paard dan ??
)