Hij heeft zich erg braaf gedragen, we zijn trots op hem! Daarnaast kregen we prachtig commentaar van de jury en mooie cijfers.
Wrangler is een ruin van 3,5 jaar oud, OO Seven (Rubinstein I x Doruto) x Mooiman (Flemmingh x Roemer) en 1.66 groot. Ik heb hem in augustus zadelmak gemaakt, drie keer mee gereden zodat er stap, draf en een grove rem en stuur op zat en daarna heeft hij vakantie gehad. In oktober is hij weer opgepakt, werd ca. 2 a 3 keer in de week gereden. Ik was net een weekje bezig met hem fanatieker werken maar toen raakte hij 4 weken geleden geblesseerd door gek te doen op de wei en moest ik 3 weken stappen. Hier is hij dus weer een weekje aan het werk.
Op de foto's is te zien dat ik nogal naar voren zit. Dat heeft een reden: bij de bevalling is mijn heiligbeen uit het lood gedrukt en het was fysiek onmogelijk om mijn bekken te kantelen. Ik ben onder behandeling bij de osteopaat en ook gewoon druk aan het oefenen thuis om mijn zit weer goed te krijgen. Daar zijn we dus hard mee aan het werk!
Genoeg gekletst, de foto's!
Opbouwend commentaar en tips zijn zeer welkom.
Graag geen commentaar alleen op mijn zit, dat staat hierboven al toegelicht en is reeds een aandachtspunt.
Hij blijft iets achter de loodlijn, ik moet zijn neus er wat meer uitrijden.
Verder mijn hakken meer uitdrukken en over mijn zit dat staat hierboven al.
Ik moet hem hier meer bij elkaar rijden. Hij wordt iets lang en komt iets te diep.
Ik kijk teveel of zijn kopje er niet afvalt, hele onderbeen mee naar achteren
Echt vreselijk!Maar het paard is leuk.
Ik knik in in mijn heup en ben gespannen in elleboog en schouders.
Vond het van Wrangler wel een mooi beeld, dus ik zet hem erbij.
Ik zit vreselijk en de foto is neerwaarts genomen maar check het achterbeentje!
Hij zou iets hoger mogen en ik zit op dat moment net een keer bij te prikken maar vond dit zelf wel een mooie foto verder.
Op de diagonaal. Volgens mij ben ik al aan het kijken om het andere paard te vermijden ofzo want hij is iets naar links gesteld. Zou anders echt niet weten waarom ik dat deed
We wachten het resultaat gespannen af...
een paar mooie portretfoto's nog:
ik heb tijdens het rijden een hoop van je moeten missen, aangezien ik daar te druk had met Volumia (ter info, ik reed hier samen met Urielle in de bak
)
Voor zo kort aan het werk ziet het er gewoon erg goed uit, en de jury vond dat ook zo te zien

)