Mijn vriendin en ik hebben gisteren Frodo, mijn shetlander, weer even aan het werk gezet. Ik heb voor mijn vriendin gereden, maar daar zijn geen foto's van. De beugels zijn wat kort, dat weten we, maar we doen ze niet langer want dan hebben we niet genoeg steun met dit zadel. Vandaga hebben we met het andere zadel gereden en die heeft wel een boom en lepel, dus de beugels konden weer twee gaten langer. Gelieve geen commentaar over onze lengte. Wij zijn niet te zwaar, en hinderen Frodo ook niet.Hier reageer ik dus ook niet op
. De foto's zijn met een mobiel gemaakt, dus niet echt groot en niet van al te beste kwaliteit. Enneh ... houd het lief he
1.

Even los stappen
2.

Even losdraven
3.

En de andere kant om
4.
Galop op de volte. Hij wijkt af en toe een beetje uit in de hoek, maar dara wordt aan gewerkt
5.

Stukje verruimen
6.

Even op adem stappen
Omdat Frodo zijn voeten niet op tilt, gingen we maar even balkjes draven
7.

Het begint erop te lijken
8.

Kijk, dit was ons doel
9.

Heftig uitstrekken
10.

Vooruit, even twee foto's van mij op Frodo
11.

Even op adem stappen
12.

Even uitdraven
Tips of commentaar is welkom, mits het opbouwend is, en netjes overgebracht word.
Gr Lili.

Een sleep erachter gaat nog niet lukken, want we hebben geen mentuig. Daarvoor moet ik even sparen 

Je zet een meisje die totaal niet kan rijden toch ook niet op een pony met de mededeling: 'hier, ga maar dit crossparcours rijden'??