). Na twee jaar tobben gaan we echter in april ons B-debuut maken. Vandaag is alleen niet echt representatief voor onze rijstijl. Hij was net bij de smid geweest en zo stijf als een hark. Dus ik heb alleen even losgereden en hem toen weer weggezet. Het was alleen zo lekker weer, dat er wel foto's genomen moesten worden. Volgende week gaat het immers weer sneeuwen.

Ik zit voor de rest niet scheef ofzo
Wel duidelijk zijn aparte kleur te zien, inclusief aalstreep
Hij moest natuurlijk wel een beetje aan het werk ( en hij is het er niet echt mee eens)

LDR
Nee hoor, meneer duikt nogal graag naar beneden. HIj was nog steeds boos volgens mij.
Even wat begrensen om langs de enge fotograaf te gaan. Alleen mag ik op de buitenteugel wel wat contact houden

En als laatste nog even zijn mooie hoofd. Inclusief prachtige surferlook-kuif die zijn eigenaresse er af wil halen
Ik vind die voorpluk echt typisch Lotus, dus ik laat hem lekker zitten.Mijn eigen commentaar:
- ik ben zo scheef als een hoepel
- ik werk nog veel te veel terug met mijn binnenhand. Omdat hij verchrikkelijk lastig is en constant wegspringt naar het midden van de bak, houdt ik hem heel erg op de binnenteugel als begrenzing. Dit moet ik echt fijner af leren stellen.
- de aanleuning kan nog veel beter, maar op onze 'normale dagen' rijdt ik hem er wel meer met de neus uit.
(begint weer te twijfelen over B-debuut
) 

denk als hij er bokkend en steigerend op stond datk het er nog goed zou vinden