june voorjaars fotos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle86

june voorjaars fotos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 19:21

hey ik wil hierbij mijn lieve nf pony showen.
en ben benieuwd wat jullie van me meisje vinden.
voor meer info over dit lieve paardje moet je me profiel lezen
vandaag hebben ik en een vriendin van mij en een jongen die we kenne op mijn pony gereden omdat ik nog geen leuke rij fotos had bij deze hier heb ik ze
Afbeelding
anouk hier op june.
Afbeelding
nog een keer anouk hierboven
Afbeelding
door voorjaarskriebels bokte ze hier net en die vriendin van me pakte de teugels over om haar een tets te geven want ze was best gemeen,ook schrok ze.
Afbeelding
hier weer serieus aan het werk.
Afbeelding
ik en me meisie poseren
Afbeelding
let niet op mij ben al vooruitgegaan maar moet nog aan me houding werken.
Afbeelding
ik weer en june
Afbeelding
Afbeelding
deze vondt ik heel mooi
Afbeelding
ik liggend wahaha
Afbeelding
anouk weer.
Afbeelding
en dan tim op mijn pony.
Afbeelding
tim weer
Afbeelding
net gerold
Afbeelding
de laatste en???

Hilde_q

Re: june voorjaars fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:32

leuk beestje hoor:) Maar het staat hier wel fout, ik heb het al getemt. Tim rijdt er het netste op vind ik Bloos

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 21:23

ITP -----> HAW

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 21:46

vind die ene foto er wel erg grof/ hard uitzien ondanks dat ze schrok vanwege de bok. Verder erg leuk paardje, idd nog wat werken aan je houding maar dit komt vanzelf wel goed. Ik zou alleen mijn beugelriemen een gaatje langer maken. succes verder erg leuk paardje

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:04

ik vind het er eigenlijk in geen van de ruiters prettig uitzien, voornamelijk de eerste niet, verder leuk paard

Sirus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:09

Het lijkt mij alsof het zadel te ver naar voren ligt. Anouk zit (mede daardoor?) dan ook erg ver achter op de lepel.
Je paardje is top! Ze heeft een schattig hoofdje. Zorg ervoor dat ze die uitstraling ook onder het rijden blijft behouden.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:11

Een paar hempjes zou geen slecht plan zijn en een paar rijlessen al helemaal niet.
Neusriem hangt ook schandalig laag.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:16

heeft die tim nou een sigaret in zijn mond?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:17

sorry vind het er bij alledrie niet erg prettig uitzien.....

XxXCathUXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:24

Hey,, erg leuk paardje! Hellemaal mooie uitstarling,, alleen lijkt het me niet prettig rijden voor het paard,, inderdaad lijkt me het zadel ook niet goed te zitten. maar verder wens ik jullie nog veel plezier met je paard!

Marr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:27

Wat een ontzettend leuk paardje!
Met het rijden moet nog wel het een en ander verbeterd worden Knipoog
Met name de beugels van het 1ste meisje mogen een stuk langer! Bij de andere 2 ook.
Neem lessen, dan weet ik zeker dat het goedkomt Knipoog

hafgirl15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:29

mm vind het er erg gespannen uitzien. Zadel ligt veel te ver naar voren en ik krijg hier meer het idee van 3 ''geen gelul , trek hem in de krul' ruiters. De 1e foto met dejongen erop ziet er aardig uit, daar komt ontspanning ...maarja heb je ook les? Pony is wel erg mooi!!

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:29

waar zal ik eens beginnen. Jammer genoeg vind ik t niet hele fijne foto's om naar te kijken. Je zadel lijkt erg naar voren te liggen wat niet echt fijn is voor de ruiter en ook niet voor je paard. Alle dire de ruiters mogen hun handen naar voren plaatsen inplaats van naar zich toe trekken. 1e en laatste ruiter zitten erg kort. Vind beide ruiters ook erg grof lijken met hun handen. Op sommige foto's drukt paardje zijn rug weg. Probeer meer ontsapnning er in te krijgen en het paardje wat lager in te stellen. Dit is meer geen ge... kop in de krul. Succes verder t is een erg leuk paardje.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:39

um het ziet er niet fijn uit.. erg trekkerig ! de eerste ruiter te slecht.... ze trekt hem in de mond naar beneden en drijft door voorwaarts met de hakken.. dus totaal geen ontspanning! erg trekkerig! voor alle 3 geld rechtop zitten! en handen rechtop en knik in de elleboog.

ik vind dat je een hele mooie pony hebt maar qua rijden ziet het er nog niet mooi uit! ik zou eerst les gaan nemen... en de eerste ruiter niet zo in zijn haar mond laten trekken!

nouja vat het niet stom op is alleen maar een tip Knipoog !
Gr charlotte..!

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 17:10

Ziek Ziek Dit was toch echt mijn eerste reactie, waarbij ik denk aan de pony en hoe die dit allemaal moet ervaren.

Eerst de vraag, was het serieus bedoelt dat jij zo altijd rijdt? Wanneer deze foto's gemaakt zijn terwijl jullie gewoon geintjes aan het maken waren dan zijn de opmerkingen die we kunnen plaatsen heel anders.

Leuke pony, dat voorop gesteld. Opmerking over het hoofdstel is ook gegeven, lijkt me niet echt prettig zitten nu. Houding van alle ruiters lijken me zo wie zo niet prettig en kan helaas niet zeggen dat het een moment opname kan zijn, dat straalt van alle foto's af. Waren het dus geen gein foto's zou ik zeker het advies voor les zeker opvolgen.

Heel veel plezier met je pony.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 17:53

Oke, paardvriendelijk is anders.. Scheve mond Allemaal trekken jullie gigantisch in zijn/haar mond, dat is absoluut niet nodig. Ook als je op je pony gaat liggen (waarom eigenlijk? Verward ), laat dan de teugels wat losser en ga dus niet aan de teugels hangen.

Sorry hoor, maar dit is gewoon sneu..

O ja, de laatste 2 foto's vind ik het leukst; de rest hoefde er van mij niet bij.

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:03

Vind het een leuk paardje maar julie allemaal zetten je hand vast.. probeer deze meer te ontspannen is misschien ook fijner voor je pony.. Want dat getrek is maar nix

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:09

ik vind het er gespannen uitzien en vind dat de pony zn rug erg wegdrukt, maar dat komt mede hoe ze gereden word. sorry heb niet echt positief commentaar..

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:20

Ik ben het helemaal met de andere eens.
Als je pony schikt en ze geeft en paar bokken hoor je zowiezo niet te slaan maar gewoon op een volte rijden en ja dat geruk in d'r mond is al vaak gezegt.
En drie verschillende ruiters op een dag op d'r rug zou ik ook niet doen.

veder veel succes en hopelijk neem je lessen en plaats je dan weer foto's Knipoog

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:41

Bwen het helemaal eens met de rest..!

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:48

Ik ook =) ziet er niet lief uit hoewel het echt een prachtige, vrolijke pony lijkt...
hmm, ik vind persoonlijk dat het diertje precies gebruikt wordt als een kermispony, maar das mijn mening...
xx

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:53

zow hey Bloos
als je op die manier mijn paard zou rijden zou je van angst
binnen 2 tellen weer naast hem staan.
je hebt een erg braaf paard dat ze dit allemaal pikt van jullie Bloos

verder geen commetaar

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:59

hmm sorry maar ook ik vind het er bij alledrie niet prettig uitzien, en dat meisje dat zonder rijkleding en met sportschoen rijd... stel ze valt eraf, en blijft hangen met die brede sportschoen, nou dan word je echt niet blij,(ook nog zonder cap) en aangezien ze op de foto ook nog een bok geeft blijkt dus dat ze niet heel braaf is! ik vind het erg onverantwoordelijk!!

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:09

met de rest eens, houd het voor beide leuk. het lijkt meer zo van; wij willen rijden, en de pony, luisteren en verder, whatever... Nors opkijken sorrie maar ik vind het er niet plezierig uitzien Scheve mond

wel een mooie pony, lief koppie Vork

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 21:15

Zowat alles is al gezegd, ik ga niet alles ehrhalen.
De fijnste foto vind ik die met die Tim erop, de 1e van de 2. Daar loopt je pony nog redelijk ontspannen, is iig de spanning van de binnenteugel af. Verdere foto's zijn goed om weer te bekijken nadat jullie een jaartje les gehad hebben, dan is er vast vooruitging in de ontspanning te zien.
Tsja en over dat meisje zonder rijkleren heb ik et niet, het is aan jou wie je op je pony laat rijden Clown
Wel even je hoofdstel nakijken, neusriem omhoog en desnoods een sperriempje eraan. Je zadel misschien ook even na laten kijken door de zadelmaker, hij belemmerd je pony nu op de schouder en lijkt ook wat naar achteren te hellen.

Nouja, ik sluit af met dat ik je pony wel een leukerd vind, en zeker weten superbraaf! Succes met z'n beiden!! Haha!