Hier zijn we weer.

Lees eerst even dit aub:
Het ging de laatste tijd erg goed met rijden! Jammergenoeg heeft Watje woensdag een ongelukje gehad. Er stond een paard naast hem in de stal (die daar normaal niet staat), waarmee hij dus blijkbaar niet zo goed overeen kwam..
Dus dat paard sloeg naar hem, en hij sloeg terug. Enkel had hij een beetje verkeerd gemikt, en zat hij vast in de voerbak met zijn been! Het zag er héél eng uit, maar het viel allemaal heel goed mee gelukkig! We hebben èrg veel geluk gehad, want voor het zelfde geld was het nu een dode Waddox geweest. We hebben 3 dagen aan de hand moeten stappen. Maar hij mocht niet uit z'n stal voor de rest, ook niet op de wei enzo, en dat was héél lastig voor 'm!
Vandaag was de eerste dag dat ik er weer op mocht. Omdat hij gisteren bij het 'stappen' aan de hand meer gedraafd en (terplaatse) gegalopeerd had dan wat anders, en stond te bokken en steigeren in z'n stal, heb ik hem toch maar even aan de longe genomen op voorhand.
Om het veilig te houden had hij een licht relaxerend middel gekregen (als hij nu gek zou beginnen doen, was er veel risico dat hij toch nog kreupel zou worden). Het was ook niet mijn favoriete keuze, maar veiligheid voorop, niet?
Jammergenoeg had dit middel (en dan had ik nog maar 1/5 van de aanbevolen dosis gegeven!) een erg sterk effect op Watje! Hij ging absoluut niet vooruit, en dit is ook wel te zien op de foto's!
Ik had dus ook geen fijn gevoel achteraf.. En ik vind de foto's ook geen echt fijn beeld geven, het gaat de laatste tijd al zoveel beter! Ik heb er toch een paar uitgekozen die nog redelijk zijn..

Het zijn er niet veel, de rest was allemaal mislukt (op het verkeerde moment genomen)
Omdat hij niet fijn liep (op sommige foto's zie je 'het' ook hangen
, dat kan ook niet fijn gelopen hebben..
), heb ik niet lang doorgedaan. Hopelijk gaat het morgen wat beter en ik hoop dat ik binnenkort nog eens foto's kan maken als hij zich wat lekkerder voelt!(Wat een verhaal is het geworden, sorry daarvoor
)Oja, hij had gisteren een nieuw zadeldekje gekregen, dus die moesten we ook maar meteen eens proberen!

Een vroeg verjaardagscadeau, Watje wordt volgende maand 4!

1)
Even de binnenteugel lossen
2)
3)
4)
5)
Deze vind ik nog een fijn beeld geven, enkel m'n hakken!
(en mijn gezicht
)Een berichtje is altijd leuk.

Groetjes!

Wat voor zadel heb je er trouwens opliggen? 

dat ziet er super uit!! Helemaal niet te zien hoor dat het een minder dag was door dat ongelukje.
Mijn vader was meegegaan vandaag, voor als er iets misliep, en omdat hij er nu toch eens was, had ik gevraagd om foto's te nemen. Want anders heeft hij nooit tijd.