Nou, gisteravond netjes op de afgesproken tijd stond de handelaar met Cindy (verder te noemen Haffie

Uitladen ging prima. Ze was niet nerveuis of bezweet, dus ook vast geen trailerangst!
Eventjes vast gezet aan de stal omdat het halve dorp gelijk uitliep om haar te bewonderen!

Achteraf vind ik haar helemaal niet zo dik als ik dacht. En ook is ze minder licht.... het is toch wel dezelfde?

We hebben haar bij de meiden gezet en dat ging goed. Ies is een beste kenau dus die liep haffie wel uit te dagen, maar ze ging er gelukkig niet op in. Met Fleur was ze in no time beste maatjes.
Daarna hebben we haar van top tot teen bekeken en ontdekten een stuk of 3 kleine schimmel-achtige plekjes. Arme haffie, maandag verhuizen, woensdag weer verhuizen en dan ook nog eens van kop tot kont in de betadine shampoo worden gezet! Wat ze overigens totaal niet vervelend of eng vond!
Hier eentje van helemaal, het was inmiddels tegen 21.00 uur, dus best wel donker aan het worden.
De nacht hebben de meiden nog in verschillende kampjes doorgebracht. Nadat ik vanochtend dochterlief op school had afgezet heb ik de meiden weer bij elkaar gezet. Na de pony's van water voorzien te hebben en het weiland weer poepvrij gemaakt te hebben (wat overigens reuze meevalt aan extra werk van zo'n grote pony!) heb ik haffie vastgezet voor een uitgebreide poetsbeurt.
Daarna hoofdstelletje in en wandelen maar. Eens kijken hoe tractor proof haffie is. Nou dat is ze! We zijn langs een tractor gelopen, een stilstaande combine (en die zijn groot!!!!) Alleen drempels en putdeksels....die zijn eng!!! Verder was ze echt superbraaf...Misschien is ze nog wel overdonderd allemaal.... Kim, mijn overbuuf, heeft zelf ook altijd paardgereden, is er nog even zonder zadel op gaan zitten en zo zijn we een stukje verder gaan stappen. Ging goed!
Terug op stal heb ik haar eerst even lekker laten grazen:
Om te laten zien hoe braaf ze is ben ik erop gestapt tijdens het grazen. De reden dat ik zo moeilijk kijk is omdat ze haard hoofd mijnkant op bewoog om te kijken wat er allemaal gebeurde waardoor ik er bijna afkieperde!

Eindelijk mocht ze dan weer met de meiden het land op. Fleur moest even hernieuwd kennismaken:
En na een verfrissend slokje water,
stonden de dames knus met zijn 3-en te grazen!
Omdat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn heb ik de mooiste foto's voor het laatst bewaard

Het vlekje voor de kijker links (bij oog en bles) komt van mijn scanner en zit NIET op haffie

Let bij onderstaande foto op de schaduw van haar eigen hoofd op der schouders!
En? En? En? En? En? Vinden jullie van der?