Shannie schreef:Vandaag ben ik samen met Denise (denise_perla) naar Ventje geweest. Dit is de zoon van haar pony en zij is hem nu aan inrijden. Ventje heeft lekker lang mogen genieten van het veulen zijn en was vandaag voor de 6e keer onder het zadel. In maart wordt hij 4Je merkt echt duidelijk dat hij nu klaar is om ingereden te worden aangezien hij echt al super op zn eigen benen loopt voor zo'n jong paardje en hij pakt alles heel snel op.
Alles wordt lekker rustig aan gedaan met hem, en we hebben dan ook alleen nog maar gestapt en gedraaft. De galop komt later wel
Ventje's wedstrijdnaam wordt trouwens Vanquisher.
viewtopic.php?f=10&t=728526&hilit=
Vandaag: Omdat ik zelf natuurlijk de manier van Per & mij gewend ben had ik erg veel moeite nog met Vent. Hij was vandaag best druk, igg voor zijn doen
Vandaag hebben we ons wel even aan een galopje gewaagd, en ook dat pakte hij súper op

Ben echt super trots & tevreden op hem. Mijn beugels zijn dus langer gedaan. Maar vind mijn houding nog steeds bagger... Vent wil nog wel eens even te diep duiken. Echt aan de teugel rijden we hem nog niet, hij zakt zelf érg makkelijk als je eenmaal ontspant, maar dan duikt hij dus ook al gauw te diep. Dit leren we wel af
Onze set is wel weer über, al zeg ik het zelf dan

Nouja, dan maar nu de foto's

Eerst even stappen, dit is al na het instappen, denk dat we nu 10/15 min aan het stappen waren

Drafje:

Hakken naar beneden + duik wat naar voren

Tenen meer in de beugel

Hakken naar beneden

Niet je benen afsteken Denise

Tenen

Mijn armen, moet ik wel eens om gaan denken, ze netjes aan mijn lichaam aan te sluiten

Hoofd omhoog

Vraag ik ietsje teveel
Galopje:

Tenen + Op mijn kont

Dit was het (al) weer
Als je hier tocht bent, wil je dan ook wat achterlaten?

..