Je merkt echt duidelijk dat hij nu klaar is om ingereden te worden aangezien hij echt al super op zn eigen benen loopt voor zo'n jong paardje en hij pakt alles heel snel op. Alles wordt lekker rustig aan gedaan met hem, en we hebben dan ook alleen nog maar gestapt en gedraaft. De galop komt later wel

Ventje's wedstrijdnaam wordt trouwens Vanquisher.
Nouja, genoeg gepraat, hier zijn de foto's :
Eerst Denise er op:
1. Eerst even lekker stappen
2.
3. Hé baas wat is daar voor engs
??4. Iets te gespannen, moet zelf wat ontspanner nog gaan zitten
5. Drafje
6.
7.
8.
9.
Denise: Ik blijf Perl en onze manier van rijden gewend. Ik werk nog teveel terug met mijn hand, ook duidelijk te zien, op het laatst ging het al wel weer beter, ik werk er echt aan. Ook mogen mijn beugels wel wat langer, vind ik persoonlijk. Maar dit zit nog wat steviger. Heb al een hele tijd niet gereden en dat is ook duidelijk te zien
Ook ben ik nog steeds bang dat Ventje/Vanquisher onder me weg loopt, keep that head up!
Vent leert echt erg snel en ben ook súper trots op hem hoe hij het oppakt
Meeste van de tijd zoek hij toch wel je hand op, maar daardoor wil ik teveel, dat moet ik echt afleren en Shanna geeft me dan ook wel goed op mijn kop
Volgende week (dus niet aankomende maandag/dinsdag maar die erop) hebben we voor het eerst een klein halfuurtje les, ben benieuwd, denk dat er vooral aan mij gewerkt moet worden...
En toen kreeg de fotograaf, ik dus, de eer om even op Vanquisher te mogen rijden

Graag geen commentaar op mn beenhouding, aangezien de beugels niet langer konden en ik hier dus vrij weinig aan kon doen.
10. Drafje
11. En nog een drafje. Hoe hij hier loopt deed hij zelf, ik hield gewoon mn handen stil, zonder ook maar enige druk, alleen maar licht contact. Als je goed kijkt zie je ook dat ik de teugels heel losjes vast heb. Maar hij zoekt zelf als ie ontspannen is al heel erg je handen op. En mn houding, tsja daar hebben we het maar liever niet over
Lang leven een te klein zadel, een te dikke kont en te korte beugels 
Commentaar is welkom, maar hou het vriendelijk
! Commentaar geef je zelf al.
! 
Gelukkig had ik handyShanna mee
k vind hem echt gaaf!! succes met hem he!